Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Soker-statsstotte-for-a-drive-PR-for-utenlandske-tiggere-7482728.html#.Uw305ON5OSp Må si jeg reagerte på at de mente det var "under deres verdighet"... Anonymous poster hash: 74b10...e6b
Gustav Klitt Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Det holder jo at én raring sier det, da. Så males det ut som en generell opinion. Husker godt da finanskrisen var på sitt drøyeste (i mediene), og det var krisemøte i EU om pengehjelp til Hellas. Nyhetene viste et klipp fra utenfor møtelokalet, og der stod det blant andre en rabiat journalist som ropte til alle statslederne som kom ut: "Er dette skjebnens time? Er dette skjebnens time? Hei, Angela Merkel, er dette skjebnens time?" Én stakkar som svarer ja, og du har morgendagens forside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå