Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hei! For 2 uker siden fikk jeg urinveisinfeksjon. Og var usikker på om det kunne være klamydia eller mycoplasma (kjønnssykdommen). så fikk kur for uvi og klamydia, samtidig som jeg ble testet for begge kjønnssykdommene. Etter en uke fikk jeg svar og hadde visst mycoplasma. Allerede for 2 uker siden ventet jeg mensen. I litt over en uke nå har jeg hatt symptomer på at mensen kommer (pleier kun å ha det i 2 dager før den kommer), men nå kommer den ikke. Brystene blir tyngre og tyngre, mer enn normalt. Og niplene er såre. Brystømheten er som ved vanlig menstruasjon. Vet at en uvi kan forstyrre syklusen. Men får man da symptomer på at den kommer uten at den gjør det? Har tatt 2 graviditetstester, begge negative. Noen som vet om dette er normalt? Anonymous poster hash: d612e...3fc
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Dra til legen og sjekk hcg... Ikke hørt om at en uvi kan gi sånne symptomer Anonymous poster hash: d38d1...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå