Gå til innhold

Forslag til nytt realitykonsept: NAV Hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært stas å samle trygdede småbarnsmødre, sosialklienter og arbeidssky mennesker på ett sted? I kampen om å vinne den feteste premien: garantert økt og livslang stønad!

Anonymous poster hash: d0205...b59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

og man kan kalle det Big Brother eller Paradise hotell ............ :D

Anonymous poster hash: 11394...369
Skrevet

Nå synes jeg faktisk du er direkte stygg.

Det er veldig få som klarer svindle til seg trygd, så de trygdede som leser dette innlegget er mest sannsynlig kronisk syke og føler seg uglesett og stigmatisert nok som det er uten å møte på slike innlegg som dette...

Anonymous poster hash: 663e3...f28
Skrevet

Det er veldig få som klarer svindle til seg trygd, så de trygdede som leser dette innlegget er mest sannsynlig kronisk syke og føler seg uglesett og stigmatisert nok som det er uten å møte på slike innlegg som dette...

Enig.

Anonymous poster hash: a059b...2c8

Skrevet

Veldig enig med denne!

Et konsept som derimot kunne vært interessant var om man hadde fulgt noen mennesker på deres vei gjennom navsystemet,  selvsagt med skjult kamera, slik at saksbehandlerne ikke var klar over det. Programmet burde vært laget over en periode på minimum et år, og fulgt flere typer nav brukere, både de som "bare" er arbeidsledige, og de som er i systemet pga ulike sykdommer, unge, gamle, med og uten utdannelse osv. 

Det kunne vært spennende å se hva som hadde skjedd dersom det kom tydelig fram i lyset hvordan folk faktisk blir behandlet, både på godt og vondt.Jeg er sikker på at det finnes mange flinke folk som jobber i NAV, men det er også mye udugelighet. Hadde vært spennende med et program som virkelig gikk i dybden og belyste både gode og dårlige sider av systemet. (Hvis det er noen mediefolk som leser må dere gjerne "stjele" ideen!!!!)

Anonymous poster hash: 65d07...95b

Skrevet

Hadde det ikke vært stas å samle trygdede småbarnsmødre, sosialklienter og arbeidssky mennesker på ett sted? I kampen om å vinne den feteste premien: garantert økt og livslang stønad!

Anonymous poster hash: d0205...b59

Personer som er så fordomsfulle og komplett kunnskapsløse som det du avslører deg selv her, HI, burde heller blitt eksponert!

Nr 6 har et godt poeng med sitt programforslag. Da kunne man fått frem mer av sannheten på godt og vondt. Jeg tror et slikt program ville rystet folk og politikere når det gikk opp for dem hvor enormt mye ressurser som kastes bort - både samfunnsøkonomisk og personlige ressurser.

Anonymous poster hash: c6e42...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...