Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Ser du på bachelorgrad som en ok utdannelse? Anonymous poster hash: ca06c...496
elinna Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Hva ER denne fascinasjonen for sug lut? Kan du ikke sende henne en pm?
sug lut Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Spørsmålet er heller om Sug Lut har utdannelse. Hun er jo stadig innlogget her, også på dagtid. Anonymous poster hash: 30dce...24e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Spørsmålet er heller om Sug Lut har utdannelse. Hun er jo stadig innlogget her, også på dagtid. Anonymous poster hash: 30dce...24e Huff, kan man ikke være her hvis man har utdannelse? Har hatt bange anelser innimellom, ikke alltid like utdannede svar her inne. Anonymous poster hash: b87af...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Er det viktig for deg hva hun mener? Anonymous poster hash: b1e23...229
Zalosalutt Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Spørsmålet er heller om Sug Lut har utdannelse. Hun er jo stadig innlogget her, også på dagtid. Anonymous poster hash: 30dce...24e Det finnes vel mobiltelefoner med nettverkstilgang
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Er det viktig for deg hva hun mener? Anonymous poster hash: b1e23...229 Ja. Veldig viktig Anonymous poster hash: ca06c...496
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Hahaha, jeg dauer! Hva er du utdannet i? Kverulering på barnehagenivå? Anonymous poster hash: 05123...937
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Hjelpe meg, her skal vi opprette en tråd så vi kan "ta" sug lut. Hun skriver da virkelig ikke at det er den eneste rette vei. Blir helt matt jeg. Anonymous poster hash: b87af...3a8
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Tipper enkelte her klistrer seg på Lutsugeren, fordi de tror vedkommende er kjendis IRL.. Anonymous poster hash: 55cdc...cde
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Hjelpe meg, her skal vi opprette en tråd så vi kan "ta" sug lut. Hun skriver da virkelig ikke at det er den eneste rette vei. Blir helt matt jeg. Anonymous poster hash: b87af...3a8 Om du har fulgt med på hva hun tidligere ha sagt om emnet så ville du nok vært enig. Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Hahaha, jeg dauer! Hva er du utdannet i? Kverulering på barnehagenivå? Anonymous poster hash: 05123...937 Ja. Det er akkurat det jeg er "utdannet i". Anonymous poster hash: dbcd0...b13
sug lut Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Det der er favorittsovepute for 99% av dem uten. For den siste prosenten stemmer det. Endret 26. februar 2014 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #15 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Det der er favorittsovepute for 99% av dem uten. For den siste prosenten stemmer det. Du mener det er en sovepute å innse at mennesker er forskjellige og har forskjellige utgangspunkt, interesser og verdier? Anonymous poster hash: dbcd0...b13
sug lut Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Det der er favorittsovepute for 99% av dem uten. For den siste prosenten stemmer det. Du mener det er en sovepute å innse at mennesker er forskjellige og har forskjellige utgangspunkt, interesser og verdier? Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Prøv igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #17 Skrevet 28. februar 2014 Spørsmålet er heller om Sug Lut har utdannelse. Hun er jo stadig innlogget her, også på dagtid. Anonymous poster hash: 30dce...24e Huff, kan man ikke være her hvis man har utdannelse? Har hatt bange anelser innimellom, ikke alltid like utdannede svar her inne. Anonymous poster hash: b87af...3a8 Veldig få, egentlig. Anonymous poster hash: 7b751...f5d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #18 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har fått med meg at sug lut har støttet flere her inne på en positiv måte, backet opp og oppmuntret. Da var det snakk om kurs, ikke lengre utdanning, om jeg husker rett. Så hun er ikke så negativ som enkelte vil ha det til, tror jeg Liker forresten nye profilbildet ditt, sug lut Anonymous poster hash: adece...402
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #19 Skrevet 28. februar 2014 Spørsmålet er heller om Sug Lut har utdannelse. Hun er jo stadig innlogget her, også på dagtid. Anonymous poster hash: 30dce...24e Jeg og er stadig innlogget her, også på dagtid. Samtidig som gradene mine stiger Anonymous poster hash: 007d3...80e
Virginia. Skrevet 1. mars 2014 #20 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Jeg ser på all utdannelse som bra. Noen er fornøyd med det de kan få til yrkesmessig med fagbrev, noen med bachelor, noen fortsetter lenge etter det - hovedpoenget er at man får mer kunnskap og videre horisonter, ikke bare innen eget fagfelt. Utdannelse er ikke den eneste veien til kunnskap og vid horisont, og det sier jeg som høyt utdannet. Utrolig arrogant holdning at en vei skal være den eneste rette veien. Anonymous poster hash: dbcd0...b13 Hun sier da ikke at en vei er den eneste rette. Hun sier at hun mener at utdannelser av typen som gir bredere perspektiv og også legger grunnlaget for å lettere erverve seg ny kunnskap senere, er av det gode. Og det er jeg helt enig i. Kan ikke si at jeg vasser i vekttall helt enda selv med litt over fire års studier, men forsøker å holde meg noenlunde oppdatert, og har lyst til å studere videre når anledningen byr seg. Synes uansett at det definitivt er enklere å diskutere med noen som f.eks. klarer å forstå hvorfor "eksen deres fra Bergen og hans kamerat" ikke utgjør er et representativt utvalg man kan trekke generelle slutninger om menn i Bergen ut fra... Enkelte har kunnskaper og forutsetninger ellers for å kunne argumentere både logisk, kunnskapsrikt og med perspektiv uten høyere utdannelse. Men særdeles mange har det dessverre ikke. Studiebakgrunn eller ei; I blant går vi alle i de samme fellene og trekker raske og enkle intuitive slutninger, og lar oss prege i for stor grad av egne fordommer eller erfaringer. Men det er samtidig lettere å se egne tankefeil i etterkant dersom man kjenner til slike mekanismer . Endret 1. mars 2014 av Ibsenfrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå