Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Går det an egentlig? Jeg har i flere uker nå følt meg anderledes. Alt har vært et ork, trøtt hele tiden uansett hvor mye jeg har sovet. Har rett og slett sett så mørkt på hele livet at jeg nesten ikke har sett vitsen med noenting. Siden det er nesten vår ute nå, så begynte jeg å ta allergimedisinen min for 4 dager siden. Våknet i går, opplagt for første gang på lenge og jeg kjenner igjen både kroppen og hodet mitt. Som den optimisten jeg er, så tenkte jeg at dette neppe er noe varig. Men akkurat samme idag. Kan allergien min ha gjort meg så nedfor?? Synes jo selv det høres helt snålt ut... Anonymous poster hash: e5071...ca3
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Allergi kan i alle fall gjøre at man får lite energi og hvis man har lite energi, så er det jo lett å se mørkt på ting, så det kan jo indirekte være allergien som har gjort det. Anonymous poster hash: b2bbb...c56
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Hmm.. Ja det har du nok helt rett i Takk for svar Anonymous poster hash: dbbfa...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå