Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hva ville du skrevet om og hvem ville den appellert til? Anonymous poster hash: 682a9...7eb
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Jeg foretrekker fantacy/eventyr ol. Bøker som harry potter, eragon, twilight osv:p kommer nok aldri til å vokse opp når det gjelder dette;) og det sier seg vel selv hvilken målgruppe det er;) Anonymous poster hash: 7f1d4...d4d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Jeg foretrekker fantacy/eventyr ol. Bøker som harry potter, eragon, twilight osv:p kommer nok aldri til å vokse opp når det gjelder dette;) og det sier seg vel selv hvilken målgruppe det er;) Anonymous poster hash: 7f1d4...d4d Samme som deg, men fatter også interesse for de bøkene som er basert på serien "Game of thrones", En sang om is og ild, tror jeg bokserien heter. Liker også Verten, Historien om Pi (ikke min sjanger vanligvis), Skyggejegerne... Anonymous poster hash: 338dd...73b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Jeg foretrekker fantacy/eventyr ol. Bøker som harry potter, eragon, twilight osv:p kommer nok aldri til å vokse opp når det gjelder dette;) og det sier seg vel selv hvilken målgruppe det er;) Anonymous poster hash: 7f1d4...d4d Samme som deg, men fatter også interesse for de bøkene som er basert på serien "Game of thrones", En sang om is og ild, tror jeg bokserien heter. Liker også Verten, Historien om Pi (ikke min sjanger vanligvis), Skyggejegerne... Anonymous poster hash: 338dd...73b Kan jeg spørre hva disse bøkene handler om? hadde vært greit med nye bøker å lese:p Anonymous poster hash: 7f1d4...d4d
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Jeg foretrekker fantacy/eventyr ol. Bøker som harry potter, eragon, twilight osv:p kommer nok aldri til å vokse opp når det gjelder dette;) og det sier seg vel selv hvilken målgruppe det er;) Anonymous poster hash: 7f1d4...d4d Samme som deg, men fatter også interesse for de bøkene som er basert på serien "Game of thrones", En sang om is og ild, tror jeg bokserien heter. Liker også Verten, Historien om Pi (ikke min sjanger vanligvis), Skyggejegerne... Anonymous poster hash: 338dd...73b Heiheihei....HBO-serien Game of thrones er basert på bokserien " A Song of Ice and Fire", det er ikke bokserien som er basert på TV-serien. Detaljer, men viktige detaljer må vite. Forøvrig snakket jeg med min mor i går om det å skrive bok; jeg har lyst til å få sporet opp, og ført i pennen, gammel historie fra våre hjemtrakter. Gammel historie er i ferd med å dø ut, fordi de som visste mer eller mindre er døde, og vi som er igjen husker bare bruddstykker. Kunne også tenkt meg å skrive en halvfaglig barnebok om det å leve med sorg. Med både fortelling fra et barns og foreldres synspunkt, men også råd til foreldre og pårørende om omsorg og oppfølging.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Jeg foretrekker fantacy/eventyr ol. Bøker som harry potter, eragon, twilight osv:p kommer nok aldri til å vokse opp når det gjelder dette;) og det sier seg vel selv hvilken målgruppe det er;) Anonymous poster hash: 7f1d4...d4d Samme som deg, men fatter også interesse for de bøkene som er basert på serien "Game of thrones", En sang om is og ild, tror jeg bokserien heter. Liker også Verten, Historien om Pi (ikke min sjanger vanligvis), Skyggejegerne... Anonymous poster hash: 338dd...73b Heiheihei....HBO-serien Game of thrones er basert på bokserien " A Song of Ice and Fire", det er ikke bokserien som er basert på TV-serien. Detaljer, men viktige detaljer må vite. Forøvrig snakket jeg med min mor i går om det å skrive bok; jeg har lyst til å få sporet opp, og ført i pennen, gammel historie fra våre hjemtrakter. Gammel historie er i ferd med å dø ut, fordi de som visste mer eller mindre er døde, og vi som er igjen husker bare bruddstykker. Kunne også tenkt meg å skrive en halvfaglig barnebok om det å leve med sorg. Med både fortelling fra et barns og foreldres synspunkt, men også råd til foreldre og pårørende om omsorg og oppfølging. Oi, haha, beklager, dette visste jeg jo! Bare skriveleif! Mine bøker er norske, så jeg vet bare det norske navnet på serien. Anonymous poster hash: 338dd...73b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Jeg foretrekker fantacy/eventyr ol. Bøker som harry potter, eragon, twilight osv:p kommer nok aldri til å vokse opp når det gjelder dette;) og det sier seg vel selv hvilken målgruppe det er;) Anonymous poster hash: 7f1d4...d4d Samme som deg, men fatter også interesse for de bøkene som er basert på serien "Game of thrones", En sang om is og ild, tror jeg bokserien heter. Liker også Verten, Historien om Pi (ikke min sjanger vanligvis), Skyggejegerne... Anonymous poster hash: 338dd...73b Kan jeg spørre hva disse bøkene handler om? hadde vært greit med nye bøker å lese:p Anonymous poster hash: 7f1d4...d4d Mener du En sang om is og ild? Jeg har ikke lest mer enn den første boken enda, og i begynnelsen føltes den tung pga mange navn, både på steder, personer, hus, osv... Men jeg kom inn i det etterhvert, og da klarte jeg ikke legge fra meg boken. Jeg vil ikke røpe for mye, så kopierer det Ark.no har skrevet; FAMILIE. PLIKT. ÆRE. MAKT I en verden der den kommende vinteren kan strekke seg over tiår, kjemper konger og dronninger, riddere og bastarder om Jerntronen, maktsetet i De syv rikene. Da lord Eddard Stark av Vinterfall reiser sørover for å bli kongens hånd, blir han involvert i et ormebol av konspirasjoner, kjærlighet, forræderi, drap og grådighet. Krigen truer i sør, og trusselen i nord vokser. I spillet om Jerntronen vil man vinne, eller dø. Anonymous poster hash: 338dd...73b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ville nok skrevet en bok som omhandlet det å leve sammen med en psykisk syk person - tror sjangeren måtte bli i en eller annen historieform... Anonymous poster hash: 4b35b...e83
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Jeg skriver faktisk en bok nå - en doktoravhandling som skal publiseres så snart den er ferdig - og etter det skal jeg ALDRIALDRIALDRI skrive noe som strekker seg over mer enn 30 sider maks Ikke overraskende vil den nok for øvrig kun appellere til fagfeller innen akademia, selv om temaet i seg selv kan være interessant for mange flere. Anonymous poster hash: da0d4...7c9
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 tror jeg hadde skrevet om ting jeg har opplevd selv, ikke mitt eget liv nødvendigvis men om mange av de tingene, det er mye rart/fælt å velge blant & tror det kunne blitt en god bok om man flytter om på ting & endrer personene. hadde vel endt opp som en bok til skrekk & advarsel for fosterfamilier & barnevernet men samtidig er det mye folk trenger i vite, sånn at det samme ikke skjer med andre barn. men kommer aldri til å skrive om det, det er alt for gjenkjennelig & folk som kjenner meg hadde skjønt at det var meg med en gang. Anonymous poster hash: 69207...2af
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Enten om sykdommen min eller en barnebok ! Anonymous poster hash: b192c...5f6
MammantilNurket Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 (endret) Diktsamling (med blant annet "Likmark"-diktet mitt og "Ode til taco"). Alternativt noe skikkelig juicy smusslitteratur (løst basert på egne erobringer og utskeielser) som vil få "Fifty Shades" til å fremstå som "Bobsy-barna". Endret 26. februar 2014 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå