Gå til innhold

Hvor mange av dere spiser kjøtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 6fb98...1d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker kjøtt, og aller helst viltkjøtt :)

Skrevet

Tror da virkelig 99% av de her inne spiser kjøtt..? :P Selv er jeg vegeterianer :) 

Anonymous poster hash: 04e69...4ea
Skrevet

Ja, hva skulle jeg ellers leve av? Må jo ha mat! Kjøtt = mat. 

Jada, jeg vet mange lar være å spise kjøtt, og det finnes opptil flere allrighte mennesker i blant dem, jeg har et par-tre venninner som ikke spiser kjøtt, men sett fra mitt synspunkt så er kjøtt helt nødvendig for å overleve. 

Anonymous poster hash: 1a14f...0dc
Skrevet

Tror da virkelig 99% av de her inne spiser kjøtt..? :P Selv er jeg vegeterianer :)

Ganske få her inne som spiser kjøtt har jeg inntrykk av

Anonymous poster hash: 6fb98...1d7

Skrevet

Kjøtteter her o/

Skrevet

De aller fleste, vil jeg tro, og siden de som ikke gjør det er avvikerne fra norm og i tillegg gjerne flagger det, ville jeg nok heller spurt hvor mange som IKKE spiser kjøtt.

Skrevet

Jeg elsker kjøtt! :D

Skrevet

Kylling, fisk , det som er egentlig

Skrevet

Vi spiser kjøtt, men er opptatt av å holde maten så ren som mulig derfor lager vi kjøttdeig og pølser selv.

Anonymous poster hash: 4a36a...81d

Skrevet

Ikke jeg. Synes ikke dyr og industri passer sammen....Men det er helt uproblematisk. Mer enn nok annen mat å spise.

Skrevet

Jeg spiser kjøtt.

Anonymous poster hash: bc423...728

Skrevet

Nei, kjøtt er ekkelt. Hvem er det som får vann i munnen av å se et rått stykke kjøtt? Det er virkelig ikke menneskemat. Syke av det blir man også......feite med stygg hud og cellulitter. Kjøtt er mat man blir stygg av, så kos dere!

Skrevet

Jeg var vegetarianer i 6-7 år. Jeg jobber fremdeles med å ta igjen det forsømte ...

;)

Skrevet

Jeg var vegetarianer i 6-7 år. Jeg jobber fremdeles med å ta igjen det forsømte ...

;)

Sånne som deg som gjør at så mange tror at å være vegeterianer er noe som "går over". For meg og min familie er det noe som varer livet ut, heldigvis. 

Skrevet

;)

Sånne som deg som gjør at så mange tror at å være vegeterianer er noe som "går over". For meg og min familie er det noe som varer livet ut, heldigvis.

Sjarmerende.

Skrevet (endret)

;)

Men snille deg, det var da ikke ment slik. Jeg tøyser! :)

Jeg sluttet å spise kjøtt da jeg flyttet utenlands under den verste perioden med kugalskap. Det var også mye vegetarmat på markedet der, det var ikke uvanlig at folk var vegetarianere. Da jeg kom hjem fortsatte jeg, men opplevde det som litt styrete. Dessuten savnet jeg pinnekjøtt, vilt, norsk spekemat og liknende - så da valgte jeg å begynne å spise kjøtt igjen.

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...