Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Fjerner dere hår/dun i ansiktet? Hva bruker dere? Nå tenker jeg ikke på ett og annet hår som en kan nappe ut, men dere som har litt mer Anonymous poster hash: 167cb...f4b
BareMas Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Bruker "no fuzz" fra bliss. Har en søt, liten bart som får de fleste prepubertale guttunger til å bli grønn av misunnelse.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Bruker "no fuzz" fra bliss. Har en søt, liten bart som får de fleste prepubertale guttunger til å bli grønn av misunnelse. Hvor kjøper du den hen? Anonymous poster hash: 142a1...24f
BareMas Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Bruker "no fuzz" fra bliss. Har en søt, liten bart som får de fleste prepubertale guttunger til å bli grønn av misunnelse.Hvor kjøper du den hen? Anonymous poster hash: 142a1...24f Kicks!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Har plutselig fått bart jeg også. Føler ikke for å nappe/bruke kremer/barbere/vokse/etc i all evighet, så jeg lurer litt på hvordan resultat av laser er? Anonymous poster hash: 9c5a0...e12
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Bruker "no fuzz" fra bliss. Har en søt, liten bart som får de fleste prepubertale guttunger til å bli grønn av misunnelse.Hvor kjøper du den hen? Anonymous poster hash: 142a1...24f Kicks! Takk Må prøves Anonymous poster hash: 142a1...24f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Jeg bleker barten med andrea. Hender det blir igjen ett og annet mørkt hår, da napper jeg det bare bort. Anonymous poster hash: 01135...d86
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har fått en del hår i ansiktet i det siste. Skyldes det alderen (34), tro? Foreløpig har jeg ikke gjort annet enn at jeg har nappet de lengste hårene. Dere som gjør noe mer, har dere erfart at hårene blir tykkere og stivere av at dere vokser, bruker hårfjerningskrem eller napper? Jeg tror nemlig selv at hårene på leggene ble kraftigere og mørkere etter hvert da jeg begynte å barbere leggene. Vil heller ha lyse hår i ansiktet enn slike mørke, stive som jeg etter hvert har fått på leggene... Noen med erfaringer i forhold til det? Anonymous poster hash: 6f210...d2c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Bruker "no fuzz" fra bliss. Har en søt, liten bart som får de fleste prepubertale guttunger til å bli grønn av misunnelse. hva er det? Anonymous poster hash: cd744...607
BareMas Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Bruker "no fuzz" fra bliss. Har en søt, liten bart som får de fleste prepubertale guttunger til å bli grønn av misunnelse.hva er det? Anonymous poster hash: cd744...607 Supereffektiv hårfjerningskrem!
ærlig talt Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Jeg fikk bart i 30 årsgave😒 Prøvde å nappe, men var vanskelig å få med rota når hårene er såpass tynne. Vokser barten, men skal jammen prøve "no fuzz"! 😊
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Bruker "no fuzz" fra bliss. Har en søt, liten bart som får de fleste prepubertale guttunger til å bli grønn av misunnelse.Hvor kjøper du den hen? Anonymous poster hash: 142a1...24f Kicks! finner ikke, kan du legge inn link, hvor du bestiller fra? Anonymous poster hash: 981ff...ea2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 hva er effektivt med den? er håret lenge borte? eller som andre hårfjerningskremer? Anonymous poster hash: d2c45...b4f
BareMas Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 Bruker "no fuzz" fra bliss. Har en søt, liten bart som får de fleste prepubertale guttunger til å bli grønn av misunnelse.Hvor kjøper du den hen? Anonymous poster hash: 142a1...24f Kicks! finner ikke, kan du legge inn link, hvor du bestiller fra? Anonymous poster hash: 981ff...ea2 Kjøper i butikkene til kicks, men tror du kan finne den i nettbutikken deres, www.kicks.no
BareMas Skrevet 26. februar 2014 #15 Skrevet 26. februar 2014 hva er effektivt med den? er håret lenge borte? eller som andre hårfjerningskremer? Anonymous poster hash: d2c45...b4f Av de hårfjerningskremer jeg har prøvd, tar den hårene fortere og er mildere(svir ikke like mye) mot huden. Man skal ha på kremen i Mellom 3-9 minutter, her må man prøve seg fram, har funnet ut at 7minutter fungerer best for meg, og da er så god som alt borte. 2-3 hår tar jeg med napperen. Jeg blir mindre rød og rødbeter forsvinner fortere ennmed annet jeg har prøvd, opplever også at hårene har blitt mykere. Hårene kommer tilbake fortere enn ved voks, senere enn ved napping.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har fått en del hår i ansiktet i det siste. Skyldes det alderen (34), tro? Foreløpig har jeg ikke gjort annet enn at jeg har nappet de lengste hårene. Dere som gjør noe mer, har dere erfart at hårene blir tykkere og stivere av at dere vokser, bruker hårfjerningskrem eller napper? Jeg tror nemlig selv at hårene på leggene ble kraftigere og mørkere etter hvert da jeg begynte å barbere leggene. Vil heller ha lyse hår i ansiktet enn slike mørke, stive som jeg etter hvert har fått på leggene... Noen med erfaringer i forhold til det? Anonymous poster hash: 6f210...d2c Var slik for meg iallefall. Jeg hadde helt lyst dun, nappet litt og der jeg har nappet har de blitt lange og mørke. Der jeg ikke nappet er de helt fine og lyse. Anonymous poster hash: 9c5a0...e12
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #17 Skrevet 26. februar 2014 Godt å se at det ikke bare er meg som har fått dette, jeg fikk det etter fylte 35. Må ærlig innrømme at jeg ikke tør bruke kremer eller noe annet enn napping, er livredd for at jeg skal få skikkelig bart! Men hva med sånn hjemmelaser? Noen som har prøvd? Noen har også sagt at Jan Thomas har uttalt at kvinner bør bruke epilator på barten, men er usikker på om det er noe hold i det utsagnet. Hittil har det gått greit, men når jeg ser bilder (spesielt fra sommeren) så ser jeg godt en mørk stripe... HI Anonymous poster hash: 167cb...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå