Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Det gjorde min. Det tok nesten ett døgn fra fødselen ble satt i gang til ungen var ute. Og jeg husker at jeg prøvde å være så stille som mulig mens riene var skikkelig vonde fordi jeg ikke ville vekke stakkars mannen som var sliten og satt og sov! Hehe. Anonymous poster hash: 18d0c...0da
Gjest cd0da Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Både jeg og mannen sov under riene mine
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Med første tok det et døgn og da sov han før det satt skikkelig igang, mens med de andre tre har det vært fullt kjør fra første minutt og ingen sjans til søvn for noen i mils omkrets 😜 Anonymous poster hash: 0cb88...924
Elsker livet Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Fødslene mine har startet på natta, da har jeg vekket han på morgenkvisten for å bli med å organisere oss. Så har barna kommet på ettermiddagen/kvelden, så hadde ikke behov for å sove hverken han eller jeg.
Tired mama Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Ja, første fødselen tok ganske lang tid, så da la han seg i badekaret og sovnet der. Den andre fødselen kom han til fødestuen langt uti fødselen og hadde ikke behov for å sove. Og under den tredje fødselen kom han egentlig like før babyen kom ut, og rakk derfor ikke å sove.
♥Nemi♥ Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Fødselen min startet akkurat da han hadde lagt seg. Så jeg ventet fire timer før jeg vekket ham. Riene mine var intense i over 20 timer før hun kom, så jeg hadde ikke sovet på to dager, men det var jo litt synd i han som var så trøtt ;-) Så han sov litt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Ja. Med storesøster var det ingen som sov i løpet av de 2 døgna det tok fra vannet gikk til hun var ute. Men med lillebror sov mannen en stund i åpningsfasen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Nei, men han dro hjem å la seg på morran siden han var så sliten
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Nei, det var det ikke tid til.. Vi var på klinikken i 2 timer med nr 1 og 1 time med nr 2 Anonymous poster hash: bbed5...16d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Ja, siste fødsel var midt på natta, og vi hadde vært våkne hele natta før med eldste, så begge hadde underskudd på søvn. Han sovnet på fødsestuen, mens jeg klarte ikke å sove.. Anonymous poster hash: fef74...369
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Nei. Han er flink til å døgne. Anonymous poster hash: 5f4d6...25d
MrsMilla Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Neinei, han var jo selvsagt med :-) Han sovnet av sånn halvveis stående et par ganger - som en hest hahaha - men våknet raskt til da jeg fikk ny ri.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 Min ex sov under førstefødte sin fødsel. Han ble vekket da pressriene begynte ( jeg var nedopet på epidural og kjente ingen rier). Andre gangen var han mye mer våken, ble en naturlig fødsel og mye bedre fødsel all over. Anonymous poster hash: eae62...d29
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 Min ex sov under førstefødte sin fødsel. Han ble vekket da pressriene begynte ( jeg var nedopet på epidural og kjente ingen rier). Andre gangen var han mye mer våken, ble en naturlig fødsel og mye bedre fødsel all over. Anonymous poster hash: eae62...d29 Altså han sov ikke andre gang. haha. Er ikke derfor han er en X altså Anonymous poster hash: eae62...d29
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #15 Skrevet 26. februar 2014 Nei det var det overhode ikke tid til. Førstemann var ute under to timer etter ankomst sykehuset. Og andremann kom ett par minutter etter at mannen min ankom føden. Selv kom jeg i sykebilen med blålys for å unngå å føde på motorveien. Anonymous poster hash: 51a51...882
Ennai Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Fødselen startet midt på natten, så jeg sa han bare måtte sove videre og at jeg skulle vekke han når jeg ville han noe. Problemet var at han ble så oppgiret av at jeg fikk rier så han klarte ikke å sove lenger:p var bare et par timer etter det at vi dro på sykehuset og 2-3 timer etter ankomst kom ungen ut:p hadde ikke tid til å sove mao;) han rekker nok ikke å sove under fødselen til sommeren heller da det nok går fort og jeg blir sendt inn med ambulanse:p
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #17 Skrevet 26. februar 2014 Nei, det gikk såpass fort at han ikke trengte det. Men han han var jo såååååå trøtt og sliten når det hele var overstått at han måtte rett hjem å spise seg en velfortjent biff og sove litt. Hehe Anonymous poster hash: 18682...7c1
Natti11 Skrevet 26. februar 2014 #18 Skrevet 26. februar 2014 Ja han hadde jobbet dobbelt skift og nettopp kommet hjem da riene mine startet. Jeg hadde rier i 33 timer, så han var sliten stakkars
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #19 Skrevet 26. februar 2014 Ble lagt inn på en fredag, og lørdag kveld kom baby. Både mannen og jeg sov den natten, da jeg fikk noe å sove på. Anonymous poster hash: 53ff7...e6b
Siamese Hellhound Skrevet 26. februar 2014 #20 Skrevet 26. februar 2014 Nei, det skulle tatt seg ut! Planlagt KS med første og fødsel i ca 5t med nr 2. Da var han nødt til å være massør/servitør/dj osv. Men det var jo så jæskla vondt at hvis han hadde lagt seg nedpå, er det ikke sikkert jeg hadde ensa det. Men skjønner godt de som sover litt når det tar tredve timer og sånn, altså, det er jo en intens opplevelse for pappaene også, selv om den selvsagt ikke kan sammenliknes med mammaenes...
Englenemine Skrevet 26. februar 2014 #21 Skrevet 26. februar 2014 Nei , var våken med meg i 17 timer med første , jeg var våken alene i 7 timer før det igjen før jeg følte jeg måtte vekke han.
Husbygger Skrevet 26. februar 2014 #22 Skrevet 26. februar 2014 Han sov vel litt med de to første, mest med eldstemann som tok 20 timer fra vannet gikk (og riene starta) til han ble født. Da hadde jeg rier hele natten og vi fikk dobbel seng på fødestuen, så mens jeg lå der å prøvde å sove. Så snorka han som en tulling ved siden av meg. Med nr. 2 tror jeg han duppa litt i stolen, ting gikk litt fortere med han. Men hadde rier hele natten med han også. Nr. 3 kom så fort hjemme på badegulvet at han ikke rakk å sove. Men slokna ganske fort når vi fikk rom inne på sykehuset. Han hadde 40 i feber og hadde starta på pencelin kvelden før hun ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå