Gå til innhold

Helpppp min dotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min dotter på ni månader drikker fortsatt Nan 1. Om en uke blir hon 10 månader. Hon vegrar at drikke noe annet og jege har prøvt lenge nå mes både nan 1 og 2. Hva skal jeg gjøre hjelp? Og er dette ile?

Anonymous poster hash: 19e4a...262

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Noe feil her? Drikker hun nan 1 men ikke 2? Vil tro det ikke har så mye p si lenger. Hun spiser vel grøt /brød/middag nå? Så om hun vil ha nan 1 og ikke 2 ser jeg ikke problemet.

Hvis hun ikke vil ha nan i det hele tatt, drikker hun vann? Det er jo ikke lenge til vanlig melk kan gis så da hadde jeg bare ventet. Men det er viktig med væske så drikker hun ikke nok vann ville jeg hørt med helsesøster, ev gitt slike smooties for baby.

Skrevet

? Noe feil her? Drikker hun nan 1 men ikke 2? Vil tro det ikke har så mye p si lenger. Hun spiser vel grøt /brød/middag nå? Så om hun vil ha nan 1 og ikke 2 ser jeg ikke problemet.

Hvis hun ikke vil ha nan i det hele tatt, drikker hun vann? Det er jo ikke lenge til vanlig melk kan gis så da hadde jeg bare ventet. Men det er viktig med væske så drikker hun ikke nok vann ville jeg hørt med helsesøster, ev gitt slike smooties for baby.

Jeg ammer ju fortsatt, ammer ca 4-5 ggr på dagen og en gang på natten/morgon. Og vann drikker hon ja godt av.

Jeg blev urolig for mannen min klikke når han fikk veta det. Finns ikke noen grun men så blev jeg tveksam på hva jeg gjorde. 😳

Tack for svar!

Skrevet

Om du ammer, og hun drikker vann, så trenger hun mest sannsynlig ikke mer væske da, og dere trenger ikke gi nan 1 eller 2.. Ville ikke stresset med det når hun er så gammel.

Jeg gav forøvring min gutt nan1 til han var langt over året, i samarbeid med lege og HS pga liten vekt og at han gulpet av nan2 og melk. Han lever enda. :) Eneste er at det var lite jern, men gav han grøt og jernrik mat..

Anonymous poster hash: e1887...2b8
Skrevet

Om du ammer, og hun drikker vann, så trenger hun mest sannsynlig ikke mer væske da, og dere trenger ikke gi nan 1 eller 2.. Ville ikke stresset med det når hun er så gammel.

Jeg gav forøvring min gutt nan1 til han var langt over året, i samarbeid med lege og HS pga liten vekt og at han gulpet av nan2 og melk. Han lever enda. :) Eneste er at det var lite jern, men gav han grøt og jernrik mat..

Anonymous poster hash: e1887...2b8

Oh ja, men då så. 😊 Takk for svart! Følger meg mye bedre nå. 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...