Gå til innhold

paradise jentene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere...

Synes synd på simone jeg,litt av en hud

Anonymous poster hash: 9ab1f...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns alle fem er stusslige, både personlighet og utseende. Skuffende.

Eller, hun lesbiske virker grei da.

Anonymous poster hash: 5a233...d7b

Skrevet

Syns alle fem er stusslige, både personlighet og utseende. Skuffende.

Eller, hun lesbiske virker grei da. Anonymous poster hash: 5a233...d7b

Hun siri ja,hun virker som ei bra dame:-)

Skrevet

Jenter totalt robba for hjerneceller - og du bekymrer deg for at hun har stygg hud....? 

Anonymous poster hash: 7c247...ee4
Skrevet

Skikkelig pute-tv, blir flau av å se på. Men Siri virker relativt oppegående, iallfall sammenlignet med de andre.

Anonymous poster hash: 6e465...71a

Skrevet

Synes det var noe kjent med han Marius Gamst Pedersen!

Måtte google, og han har jo vært med i Big Brother. Synes han var ganske kjekk den gangen!

Anonymous poster hash: 15e5e...2a3
Skrevet

ENDELIG noen nye jenter stikker seg fram på tv, og da er det tid for :hjertesmil: DRITTSLENGING :hjertesmil: !!! Jippi....

Anonymous poster hash: dd64b...a1b
Skrevet

Hva synes dere...

Synes synd på simone jeg,litt av en hud

Anonymous poster hash: 9ab1f...530

Tror ikke dårlig hud er det størstemproblemet hennes... Nå har jeg ikke sett på paradise, mn har ei venninne som gjør det. Det hender hun har sett repriser når jeg har vært der. Det er generelt syndnpå disse jentene som blottlegger seg på den måten. Lite intelligente er de også, eller utgir seg til å være.

Nei, dårlig hud er nok ingenting i forhold til andre problemer disse jentene må ha...

Anonymous poster hash: 5c38f...c22

Skrevet

I år har dem satt inn 5 dumme, stakkarslige litt utenfor jenter med en haug av overdrevne, høylytte personer som har som mål og rett og slett mobbe og grupere seg mot dem i 4 hele dager. Skikkelig smakløst spør du meg. De 5 jentene har jo ikke sjans, og det er vel derfor akkurat de har blitt plukket ut.

Ikke st paradise er der mest oppegående programmet, men i år har dem virkelig ødelagt hele konseptet.

Anonymous poster hash: 00c10...2e5

Skrevet

I år har dem satt inn 5 dumme, stakkarslige litt utenfor jenter med en haug av overdrevne, høylytte personer som har som mål og rett og slett mobbe og gruppere seg mot dem i 4 hele dager. Skikkelig smakløst spør du meg. De 5 jentene har jo ikke sjans, og det er vel derfor akkurat de har blitt plukket ut.

Ikke st paradise er der mest oppegående programmet, men i år har dem virkelig ødelagt hele konseptet.

Skrevet

I år har dem satt inn 5 dumme, stakkarslige litt utenfor jenter med en haug av overdrevne, høylytte personer som har som mål og rett og slett mobbe og gruppere seg mot dem i 4 hele dager. Skikkelig smakløst spør du meg. De 5 jentene har jo ikke sjans, og det er vel derfor akkurat de har blitt plukket ut.

Du skjønner at flere av dem er skuespillere og har manus de følger?

Anonymous poster hash: 1874b...416

Skrevet

Er dere klar over at det ble satt inn 11 skuespillere? Bare 5 er ekte deltagere. De følger manus..

Anonymous poster hash: 1225d...23b

Skrevet

Synes det er mindre pene jenter med i år enn tidligere år...

Anonymous poster hash: 3741e...2b6

Skrevet

Men hva er egentlig greia med disse muldvarpene?

Skal de være der hele tiden? Eller kommer det inn flere ekte deltagere?

Anonymous poster hash: 75c0c...d47

Skrevet

hadde vært morsommere om vi seere ikke hadde visst om de skuespillerene, og fått vite det samtidig som deltakerne :):P

Skrevet

Når går reprisene?

Har ikke fått sett det enda🙈🙉🙊

Anonymous poster hash: 28046...891

Skrevet

Når går reprisene?

Har ikke fått sett det enda

Anonymous poster hash: 28046...891

Du kan se episodene gratis på tv3 play. 

Anonymous poster hash: 4311a...36e

Skrevet

Du skjønner at flere av dem er skuespillere og har manus de følger?

Anonymous poster hash: 1874b...416

??

Det er jo akkurat det som gjør hele konseptet så kvalmt!

Skrevet

Marius gamst helgesen

Synes det var noe kjent med han Marius Gamst Pedersen!

Måtte google, og han har jo vært med i Big Brother. Synes han var ganske kjekk den gangen!

Anonymous poster hash: 15e5e...2a3

Anonymous poster hash: bb72c...76a

Skrevet

Min mening...ærlig talt de 5 jentene må da være muldvarper de også! Fotomodell hos Gjøvik fotoklubb... "vi er jo blonde begge to, så rart vi har forskjellig smak på gutter" Hallo....please si de også er muldvarper ;)

Anonymous poster hash: 12856...6ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...