Gå til innhold

Hjelp! Kosekluten er borte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som "ser" den ? Det er krise, den har vært borte i to dager. :(

Anonymous poster hash: fb647...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare dytte litt. Desperat :(

Skrevet

Skittentøyskurven, nattbordskuffen, kjøkkenskap, fryser, lekekasse, klesskap, sko, kommode i gangen, inni peisen, bak tven, bak en kommode, i ett hjørne/skap på badet, eller kanskje surra inn i ett teppe, inni en lekebil osv? Sikker på at du har lett OVERALT?

Jeg har funnet kosen her på de rareste steder:)

Anonymous poster hash: 10fb5...100

Skrevet

Det er krise!

Ingen andre tips enn de ovenfor pluss eventuelt i bilen.

Derfor kjøpte jeg tre stk av kosen her så ikke vi skulle miste den helt.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 80814...85b
Skrevet

Kan den ha sneket seg inn i dynetrekket i sengen?

Skrevet

Det første som slo meg var bilen.. Under passasjersete, eller bak i bagasjeommet, innerst.

Anonymous poster hash: c1fd6...741
Skrevet

Oj, legg inn "noen som ser" i tittelfeltet om du trenger slik hjelp. :)

Men sånn til opplysning, så ser jeg en treeske, middels stor, litt gammelt treverk med hamplignende tau som håndtak. Ser også at det er noe gammel malingskrift på esken. Esken står ikke på noe mørkt sted, det er ganske lyst rundt den, og føler at den befinner seg på et plan litt høyere enn bakkeplan. Tar ikke inn om den ligger oppi eller i nærheten, men den ligger litt vridd og i klem. Orden "harepus" kommer opp, men vet ikke hvor det passer inn hen. Lenger enn det kommer jeg ikke, er jeg redd.

Anonymous poster hash: 16a45...3c5
Skrevet

Kanskje lurt å kjøpe inn noen flere kosekluter og ha på lur når slike ting skjer?

Anonymous poster hash: 7c35f...394
Skrevet

Takk for svar snille dere :) fikk noen tips her hjemme fra ei som ser og jammen ble den funnet inni topplokket på tursekken inni skapet :D hurra ! Blitt igjenforent med sin lykkelige eier :)

Skrevet

Og til deg over med harepus, der traff du meget bra på hvor kosekaninen til det andre barnet lå :D (ikke den som var savnet) :D det var gøy :) HI

Skrevet

Og til deg over med harepus, der traff du meget bra på hvor kosekaninen til det andre barnet lå :D (ikke den som var savnet) :D det var gøy :) HI

Festlig. :D

Anonymous poster hash: 16a45...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...