Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Er det bare å gi paracet? høres ikke surklete ut i brystet, bare i nesen og litt slimete i halsen. Hun var 3 mnd forrige uke og ser at det står at når barn under 3 mnd har feber skal de til lege uansett, men hun er jo akkurat over det nå... Anonymous poster hash: 89317...94c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Er hun blitt vaksinert de siste dagene? De får ofte litt feber etter vaksine og da er det greit å gi paracet stikkpille. Uansett ville jeg prøvd å gi en stikkpille for å se om feberen gikk ned. Bare vær sikker på at du har rett størrelse stikkpiller. Anonymous poster hash: 94d6f...2e1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Hun fikk vaksine forrige uke, men helsesøster sa at alt som kom etter 24 timer ikke var vaksinen. Hun har vært forkjølet og tett den siste uken, men er begynt å hoste litt også de to siste dagene. HI Anonymous poster hash: 89317...94c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Hun fikk vaksine forrige uke, men helsesøster sa at alt som kom etter 24 timer ikke var vaksinen. Hun har vært forkjølet og tett den siste uken, men er begynt å hoste litt også de to siste dagene. HI Anonymous poster hash: 89317...94c Om det er vaksinen eller ikke er umulig og si, men begge mine har fått feber etter vaksine og da etter 24 timer, så den er jeg ikke helt med på. Uansett god bedring til den lille Anonymous poster hash: 94d6f...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå