Gå til innhold

Hvordan få det bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå kommet fram til at en del mennesker i livet mitt ER sånn, de kommer aldri til å endre seg. Dette gjelder blant annet mannen min. Mitt valg nå er å forlate disse menneskene, eller bli og finne en måte å leve med det på. Det jeg da må gjøre, er å bli tryggere i meg selv, ikke bli såret av stygge kommentarer og rett og slett bry meg mindre og bli mindre sint og trist. Noen som skjønner hva jeg mener og har noen tips? På forhånd tusen takk :)

Anonymous poster hash: 6b761...247

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du nok gjøre mest selv med å bestemme deg og eventuelt finne noen å snakke med. Jeg fikk god hjelp til dette da jeg gikk på DPS da jeg hadde depresjon. Noe av det jeg gjorde var å gjøre/finne ting som gjorde meg glad. Som feks å strikke :)

Skrevet

Ja, lev litt etter denne: " det er ikke så viktig hva noen sier til deg, det viktigste er hvordan du velger å motta det".

Synes det er bra at du selv ser at de andre ikke kan forandres, der tror jeg ofte mange sliter Så du er langt på vei. Er du veldig nærtagen og sliter med det, så kan du gjøre noe som styrker deg, ta kurs, øk nettverket ditt, gå til frisør eller snakk litt med psykiatrisk sykepleier i kommunen :)

Anonymous poster hash: 5fdde...ca8
Skrevet

Lag deg en tumblr ( tumblr.com ) og følg body/mind-positive-bloggere.

FInn det du liker ved deg selv, og fokuser på det.

Finn noe du liker å gjøre på fritida, og gjør det så ofte du kan.

Ta deg ett glass vin om du vil.

Behandle hodet og kroppen din bra.

Anonymous poster hash: 88c7c...d4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...