Lykken_er_tre Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hei! Jeg er på slutten av studietiden og er i gang med å søke på jobber... Jeg fikk tilbud om et barsel vikariat, men det er jo enda litt tid før jeg er klar for å starte. Så ...bør jeg takke ja til vikariatet, men fortsette å søke på faste stillinger eller er det mer riktig å takke nei. Er ikke til å stikke under en stol at jeg helst vil ha en fast jobb.... Hjelp...får ikke sove og må gi potensiell arbeidsgiver beskjed i morgen....
lillaura Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Jeg ville ha takket ja til vikariatet og forsette å søke faste stillinger. Det er et pluss når en leter etter ny jobb at man er i en annen jobb fra før. Det kan jo ta tid før en får fast jobb også og da er det fint å ha et vikariat så en kommer i gang med jobbingen og med å skaffe seg erfaring. Lykke til
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Selvsagt takker du ja! Mye lettere å få Jobb når man har Jobb., og du vet jo ikke hvor lang tid det tar å få en fast heller :-)
Lykken_er_tre Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2014 Det er sant det dere sier...og jeg har tenkt tanken. Men vikariatet starter ikke før til sommeren, og jeg søker faste stillinger nå også i håp om at noe dukker opp. Så da om jeg får en av de så må jeg ringe og si at jeg ikke kan begynne der. Ubehagelig...
lillaura Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Ja, ubehagelig men du må jo tenke på hva som er i DIN beste interesse. Så lenge du ikke signerer kontrakt, så går det vel greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå