Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg hadde ikke EL selv, ikke med pergotime heller! Men har nå tatt laparoskopi og fått tr 2 uker etter ingrepet Fikk dere eggløsning selv etter laparoskopien? Jeg har i tillegg fått trippelpergo, håper dette hjelper! Noen som har erfaringer ang dette? Anonymous poster hash: d6c06...a97
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Opp Anonymous poster hash: d6c06...a97
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Hei! Jeg tok lap nå i november, hadde veldig lange og uregelmessige sykluser før det, og de fant aldri tegn på noen eggløsning, heller ikke med pergo. Ble gravid uten pergo ca 2-2,5 uke etter lapen. Er nå snart 16 uker på vei:) lykke til !! Anonymous poster hash: e76fe...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå