Gå til innhold

Dere som har tatt laparoskopi! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke EL selv, ikke med pergotime heller!

Men har nå tatt laparoskopi og fått tr 2 uker etter ingrepet :)

Fikk dere eggløsning selv etter laparoskopien? :)

Jeg har i tillegg fått trippelpergo, håper dette hjelper!

 

Noen som har erfaringer ang dette? :)

 

Anonymous poster hash: d6c06...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

 

Anonymous poster hash: d6c06...a97

Skrevet

Hei! Jeg tok lap nå i november, hadde veldig lange og uregelmessige sykluser før det, og de fant aldri tegn på noen eggløsning, heller ikke med pergo. Ble gravid uten pergo ca 2-2,5 uke etter lapen. Er nå snart 16 uker på vei:) :) lykke til !!

 

Anonymous poster hash: e76fe...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...