Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Aldri brukt nesespray før, men nå er nesa potte tett og renner i ett kjør. Hvilken nesespray syntes du funker best? Prøvde saltvann i går og i dag, med lite hell. Apoteket i morgen (: Anonymous poster hash: 0454e...d22
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Jeg brukte aldri nesespray før, men nå er jeg helt avhengig hver gang jeg blir tett. Bruker enten en som heter naso eller en jeg har glemt navnet på, men de selger den på apoteket og den er i en blå og hvit pakning. De åpner hvertfall helt opp hos meg. Men vet ikke om de stopper rennende neser. Anonymous poster hash: c5978...473
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Jeg brukte aldri nesespray før, men nå er jeg helt avhengig hver gang jeg blir tett. Bruker enten en som heter naso eller en jeg har glemt navnet på, men de selger den på apoteket og den er i en blå og hvit pakning. De åpner hvertfall helt opp hos meg. Men vet ikke om de stopper rennende neser. Anonymous poster hash: c5978...473 Takk for svar (: Hørt på en reklame en gang. At noe stoppet rennende nese. Lurte derfor på om det faktisk virker eller om man bare blir lurt (: Anonymous poster hash: 0454e...d22
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Jeg liker Zymelin best når nesa er tett. Den som stopper rennende nese har jeg kun benyttet i situasjoner der jeg f.eks sitter i møte. Funker, men jeg innbiller meg at den ikke bør brukes for mye. Anonymous poster hash: 3b60a...5fb
Desember&Juni Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Otrivin comp ordner tett OG rennende nese. Men pass på, fort gjort å bli avhengig.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Takk for svar dere! Skal være veldig forsiktig med bruken. Stikker innom apoteket i morgen og hører hva de sier (: Anonymous poster hash: 0454e...d22
monson Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Jeg kjøper alltid nesespray i Hellas. De funker som bare rakkern Men, kanskje litt langt å dra for å kjøpe nesespray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå