Gå til innhold

Raseri anfall som har vart i over en time nå.. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 1/2 åringen har skreket av full hals nå en time, uannsett hva jeg gjør er det galt.

Er vel snart noen på døra her og sjekker ..

Noen tips?

Anonymous poster hash: 24239...ccc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne tenkt meg litt mer info? Hvorfor er h*n så sint?

Anonymous poster hash: 329ef...474

Skrevet

Og dette startet med hva?

Anonymous poster hash: a5781...ef7

Skrevet

Hold rundt han til han roer seg.

Skrevet

Hold rundt han til han roer seg.

Her har det helt fortsatt virkning på min 2 åring hvertfall.

Prøver jeg å holde rundt han så blir han 1000 ganger verre!

Anonymous poster hash: 7cbe6...cc4

Skrevet

Hald ut, det går ikkje over! ;

Skrevet

Holde rundt han kan jeg bare glemme, da blir han hysterisk. Jeg la han på gulvet og satt på barnetv , det funket :)

Det startet med at han ikke ville ha på seg ny bleie når han la seg og da hadde han et raserianfall på ca 20 min og når han da våknet igjen kl 23 var han fortsatt sint og fikk nytt raserianfall.

Takk for svar :)

HI

Anonymous poster hash: 24239...ccc
Skrevet

Når mine har/har hatt raserianfall som det, så har jeg alltid tatt dem med inn på et rom hvor det ikke er noen andre og sittet der sammen med dem, så har jeg latt dem rase fra seg uten at jeg gjør så mye. Når de begynner å roe seg, så snakker jeg med dem så de skal bli enda roligere. Eldste ga seg raskt når jeg gjorde det, mens yngste kan holde på lenge.

Anonymous poster hash: 612f0...770
Skrevet

Og dette startet med hva?

Anonymous poster hash: a5781...ef7

Hehe... Hos oss kan triggeren være at søsteren åpnet døren og det hadde minsten tenkt å gjøre.

Noen ganger er det at jeg hjelper henne med å ta av buksen når hun ikke ville ha hjelp. Alt og ingenting kan trigge dette. Det er til å bli gal av..

Anonymous poster hash: 9c67e...f02

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Si til ungen at du ser at han er sint. La ham holde på, men fortell ham at dere kan snakke om hvorfor han var så sint når han har roet seg. Si at du er der for ham når han er klar. Jeg tror at aksept for sinnet er svært viktig for unger som får raserianfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...