Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Bare lurer jeg 😊  Anonymous poster hash: 50621...e5c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Vi prøver hardt, men har ikke lyktes ennå.. Anonymous poster hash: 5f0da...a49
Fero Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Ikke enda. Meldte meg inn da vi begynte prøvinga i fjor.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Ingen enda. Anonymous poster hash: 846d5...f8d
FruMille Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Ingen enda, skal i gang med pp3 etter tante er ferdig :-)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Har ingen barn enda ( hvis ikke de to firbeinte telles som barn da), men har prøvd lenge og håper spiren sitter snart.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Har ikke barn, men er ivrig prøver og håper det blir klaff snart!  Anonymous poster hash: 14eba...f74
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Vi har ingen barn :-) Â Anonymous poster hash: 998af...11b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Meldte meg inn her da vi begynte å prøve i Desember, og har frem til nå ikke klaffet(har ingen barn fra før av). Men så en svak strek på testen i dag, pluss noen få symptomer som jeg aldri har opplevd før(STERK svimmelhet) og utelatt mens. Skulle hatt mens i dag da, men var nysgjerrige  Anonymous poster hash: 38363...734
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 Prøver på 2 året.  Anonymous poster hash: c7e2b...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå