GÃ¥ til innhold

Noen her som ikke har barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg 😊

 

Anonymous poster hash: 50621...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøver hardt, men har ikke lyktes ennå..



Anonymous poster hash: 5f0da...a49
Skrevet

Ikke enda. Meldte meg inn da vi begynte prøvinga i fjor.

Skrevet

Ingen enda.



Anonymous poster hash: 846d5...f8d
Skrevet

Ingen enda, skal i gang med pp3 etter tante er ferdig :-)

Skrevet

Har ingen barn enda ( hvis ikke de to firbeinte telles som barn da), men har prøvd lenge og håper spiren sitter snart.

Skrevet

Har ikke barn, men er ivrig prøver og håper det blir klaff snart!

 

Anonymous poster hash: 14eba...f74

Skrevet

Vi har ingen barn :-)

 

Anonymous poster hash: 998af...11b

Skrevet

Meldte meg inn her da vi begynte å prøve i Desember, og har frem til nå ikke klaffet(har ingen barn fra før av). Men så en svak strek på testen i dag, pluss noen få symptomer som jeg aldri har opplevd før(STERK svimmelhet) og utelatt mens. Skulle hatt mens i dag da, men var nysgjerrige :D

 

Anonymous poster hash: 38363...734

Skrevet

Prøver på 2 året.

 

Anonymous poster hash: c7e2b...f0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...