Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Før levde jeg på usunt kosthold, men nå har jeg levd i flere mnd på sukkerfritt, sunnere mat og med utskeielser en gang i ny og ne. De siste dagene så har jeg slitt med matlyst og ender med skikkelig godtesug på kvelden i stede, og klarer ikke la være. Ender med å spise så mye godteri at jeg kaster opp. Noen som har noen råd til hvordan jeg kan komme i rette baner igjen? Spiste akkurat 300 gram sjokolade. Jada. Anonymous poster hash: a7f42...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå