Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Ser forumet her kalles "ris & ros".. Det er jo feil rekkefølge!! 😡 Anonymous poster hash: 7d5d7...00a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Sutrepave! Anonymous poster hash: 46946...9b1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Er det ikke ris og ros da?? Hmm nei er ikke det? Anonymous poster hash: f288c...0c4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Det heter ris og ros jo Anonymous poster hash: f1aa6...870
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Ris og ros klinger bedre i hvert fall.. Anonymous poster hash: 0e895...e3c
Fero Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Er vel ingen som nyter å få ros hvis alt de klarer å tenke på er risen som venter. Ris og ros = logisk.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Jeg gir meg ende over. Det klinger bedre etter å ha sagt det høyt 5 ganger. Anonymous poster hash: f288c...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå