Gå til innhold

Heter det ikke "ros & ris"??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser forumet her kalles "ris & ros".. Det er jo feil rekkefølge!! 😡

 

Anonymous poster hash: 7d5d7...00a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sutrepave!

 

 

Anonymous poster hash: 46946...9b1

Skrevet

Er det ikke ris og ros da??

Hmm nei er ikke det?

 

Anonymous poster hash: f288c...0c4

Skrevet

Det heter ris og ros jo



Anonymous poster hash: f1aa6...870
Skrevet

Ris og ros klinger bedre i hvert fall..



Anonymous poster hash: 0e895...e3c
Skrevet

Er vel ingen som nyter å få ros hvis alt de klarer å tenke på er risen som venter.

 

Ris og ros = logisk.

Skrevet

Jeg gir meg ende over. Det klinger bedre etter å ha sagt det høyt 5 ganger.

 

Anonymous poster hash: f288c...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...