Gå til innhold

Dere som er fosterforeldre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig sånn? Sånn som i kveldens Brennpunkt? Er det vanlig? Eller er det unntakene vi ser på tv?

 

Jeg griner for ungene, og jeg griner for foreldrene. 



Anonymous poster hash: 08a5c...bf0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvfølgelig unntakene man ser på tv, men det er utbredt med svak oppfølging av fosterhjem.



Anonymous poster hash: 73357...8c0
Skrevet

Heldigvis ikke så ekstremt som i de tilfellene. Men vi merker at barnevernet har lite ressurser og bemanning, og det har vært mye utskiftninger i personalet i perioden vi har vært fosterhjem. 



Anonymous poster hash: 77901...0fc
Skrevet

Sterk dokumentar! Gråter her jeg:(

Skrevet

Lite oppfølging samtidig som bv detaljstyrer hvordan alt skal gjøres.

 

Anonymous poster hash: 87ef5...bcf

Skrevet

Jeg er barnevernsbarn. Kan på hånden på hjerte si at de ødela hele barndommen min. Flyttet meg ikke mer en hele 5 ganger før jeg fikk permanent bo på en ung.inst. i en alder av 15 år, der fikk jeg bo i hele 3 år (!!) før jeg ble tvunget til å flytte ut..Hadde en kjip oppvekst hos mamma og pappa.. men helt ærlig.. oppvekst under barnevernet skadet meg!



Anonymous poster hash: b37c5...707
Skrevet

Jeg håper noen spytter på den ansatte fra barnevernet som var med i dokumentaren når hun går ute i offentligheten i morgen!!! Jeg er flau over å bo i vellstandsnorge akkurat nå. Jeg har grått meg gjennom dette programmet. Stakkars, stakkars barn!!!

 

Anonymous poster hash: eb968...6e2

Gjest Løvemusene
Skrevet

Går dette programmet i reprise? Som tidligere fosterbarn kunne det vært interessant å sett...

Skrevet

Går dette programmet i reprise? Som tidligere fosterbarn kunne det vært interessant å sett...

Det ligger på NRK nett tve tenker jeg. Brennpunkt.

 

Anonymous poster hash: eb968...6e2

Skrevet

Jeg håper noen spytter på den ansatte fra barnevernet som var med i dokumentaren når hun går ute i offentligheten i morgen!!! Jeg er flau over å bo i vellstandsnorge akkurat nå. Jeg har grått meg gjennom dette programmet. Stakkars, stakkars barn!!!

 

Anonymous poster hash: eb968...6e2

Hun Marit ? Hun lyse arrogante i dressjakke?

 

Anonymous poster hash: 305ba...116

Skrevet

Helt forferdelig å se på og desverre tror jeg ikke disse tilfellene er unntakene:( maktsyke barnevernsansatte de visste ikke akuratt et godt bilde av seg på tv.

 

Anonymous poster hash: 4bc16...2f5

Skrevet

Lite oppfølging samtidig som bv detaljstyrer hvordan alt skal gjøres.

 

Anonymous poster hash: 87ef5...bcf

Underskriver denne! samt mange bytter av saksbehandler

Skrevet

Ja, dessverre. Jeg har blitt forespurt om å være fosterhjem flere ganger, men har takket nei. I min kommune har hver saksbehandler i bv 30 saker hver, og som fosterfamilie står man omtrent helt alene, veiledning og kursing er det stor mangel på. Saksbehandlerne har ingen mulighet til tett oppfølging, det er mange sykemeldinger og vanvittig høy turnover i bvtj. Av samme grunn har jeg flere ganger takket nei til saksbehandlerjobb, selv om jeg er barnevernspedagog. Jeg vil ikke sette meg selv i en posisjon der arbeidsmengden gjør at ett eneste barn får for dårlig oppfølging av meg. Det kunne jeg aldri levd med.

 

Anonymous poster hash: c7382...681

Skrevet

 

 

Jeg håper noen spytter på den ansatte fra barnevernet som var med i dokumentaren når hun går ute i offentligheten i morgen!!! Jeg er flau over å bo i vellstandsnorge akkurat nå. Jeg har grått meg gjennom dette programmet. Stakkars, stakkars barn!!!

 

Anonymous poster hash: eb968...6e2

Hun Marit ? Hun lyse arrogante i dressjakke?

 

Anonymous poster hash: 305ba...116

Ha hun ja!!! At slike mennesker har ansvar for andre mennesker er en skamm!

 

Anonymous poster hash: eb968...6e2

Skrevet

Skjønner at dette var fælt.. Men hva handler det om? Er så følsom for tiden at jeg vil vite det først! Orker noen fortelle?

 

Anonymous poster hash: f51d2...6bf

Skrevet

Skjønner at dette var fælt.. Men hva handler det om? Er så følsom for tiden at jeg vil vite det først! Orker noen fortelle?

 

Anonymous poster hash: f51d2...6bf

 

Dette MÅ du se. Du og alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...