Gå til innhold

Gjengs oppfatning at leatherette-vognene fra Emmaljunga er harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne godt tenkt meg en slik, jeg. Liker lyse farger, og synes det virker lettvint at man bare kan tørke av skitt med en lys klut. Liker også det klassiske/gammeldagse uttrykket. 

Men da jeg skulle søke her inne for å sjekke opp erfaringer og sånt, så jeg jo at "alle" synes den vogna er så harry. Fake skinn var harry, lys vogn var harry, og alt sammen var visst veldig "unge mødre". 

Er det virkelig sånn? Ingen som synes den ser grei ut? Er vanligvis ikke så opptatt av hva folk synes, men av en eller annen grunn er det litt annerledes med den vogna  :klo:

Anonymous poster hash: 67d31...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke valgt ei slik vogn. Men tenker ikke over hva andre har :) Hvorfor bry seg om hva vi liker?

Skrevet

Tenker ikkje noko spesielt om dei utover at eg ikkje ville valgt den utførelsen som gjer vogna tyngre.

Utsjånaden er grei, men fleire av tekstilane er finare.

Skrevet

Syns den er fin. Liker du den så kan du vel kjøre på. 

Anonymous poster hash: fdc24...db3
Skrevet

De som hyler opp om hvor harry alt de selv ikke har (råd til), tenker jeg er usikre mennesker som prøver alt de kan for å overbevise andre (og seg selv) om at det er de som har enerett på hva som er fint og ikke.

Jeg har ikke sånn vogn selv, men syns de er fine og tenker ikke at det er en spesiell mennesketype som velger den sorten.

Stol på deg selv og kjøp den vognen som passer best til deres bruk.

Anonymous poster hash: 0550d...ae4

Skrevet

Jeg tenker Unge Mødre, på samme måte som jeg tenker design/moden mamma når jeg ser de Stokke-vognene ;)

Men smaken er som baken, velg den du vil! ;)

Anonymous poster hash: bf401...487
Skrevet

Syns ikke de er fine.

Anonymous poster hash: f88ef...18e

Skrevet

Men hvorfor spiller det noen rolle for deg hva andre mener om den om du liker den?

Skrevet

Vet ikke om harry er rette ordet, er det ikke sånn vogn fotballfrua har da ;)

Ville ikke hatt slik vogn selv, men ville kalt deg harry om du valgte det altså..

Anonymous poster hash: 97c23...3e0
Skrevet

Liker den ikke selv, altså i hvitt skinn. Selve vognen/konstruksjonen liker jeg. Stødig og god plass. Men lyst skinn er ikke for meg.

Hadde uansett ikke brydd meg om hva andre synes om jeg ville hatt den:)

Anonymous poster hash: 4d05a...467

Skrevet

Har black leatherette, syns de vognene er nydelige. Og om noen synes den er harry så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Skrevet

JA

Anonymous poster hash: 6bfe1...b23
Skrevet (endret)

Jeg er nok unntaket som bekrefter regelen når det kommer til alder, jeg er 45 og har lys leatherette:)

Veldig fornøyd, praktisk og lettkjørt. Jeg ville nok valgt et annet utseende, men det var faktisk min mann(50) som absolutt skulle ha den. Harrytassen :D

Kjekt at den er så populær blant unge mødre, masse unge mødre i byen her så blir sikkert ikke noe problem å selge den når vi kommer så langt :P

Endret av Hjertefru
Skrevet

Jeg hadde det. Bryr meg minimalt om barnevogner og fikk kjøpe av en en venninne. Eneste var at " skinnet" ble fort stygt og rynkete særlig på kalesjen så var egentlig ikke så fornøyd med den. Har sett det samme på flere andre sin

Anonymous poster hash: 19ed8...ece

Skrevet

Det er de under 25 eller over 35 som har den vogna.

Og den er kald og grusom

Skrevet

Det er de under 25 eller over 35 som har den vogna.

Og den er kald og grusom

jeg var 26 når jeg hadde den vogna :D elsket den!

Anonymous poster hash: b7a63...c18

Skrevet

Kjøpte meg selv forrige uke. Kjempefine.

Anonymous poster hash: d1b96...81f

Skrevet

Ja. Mindre pene og roper ung mor.

Anonymous poster hash: 470b0...94b

Skrevet

Hvorfor bry deg?

De som har fordommer mot en VOGN burde ha litt mer å gjøre :D

Kjøp det du syns er fint! 

Skrevet

Jeg hadde det. Bryr meg minimalt om barnevogner og fikk kjøpe av en en venninne. Eneste var at " skinnet" ble fort stygt og rynkete særlig på kalesjen så var egentlig ikke så fornøyd med den. Har sett det samme på flere andre sin

Anonymous poster hash: 19ed8...ece

Skinnet blir stygt om du ikke rengjør med nylonvask. Jeg fikk gnikket vekk 6 mnd gammelt skitt faktisk... :)

Og rynkete blir det om kalesje er nede over lang tid. Sett den opp, og den retter seg ut...

Anonymous poster hash: 8d8ed...ae7

Skrevet

Nå liker ikke jeg emaljunga vognenes utseende, synes de er harry hele hurven, så jeg synes ikke den er noe fin, hverken skinn eller stoff ;)

Men når sant skal sies, ser jeg ofte unge mødre trille på de hvite vognene, selv om jeg ikke har noen statistikk til å bekrefte mine empiriske observasjoner ;)

Anonymous poster hash: 4bde2...288
Skrevet

Herregud, blås i hva andre måtte mene!

Vogn er da vogn, og smaker som baken - delt. Selv hever jeg ikke et øyelokk på andre sine vogner. Hvem bryr seg? Unntatt kvinnfolka her inne da :D

Skrevet

Kunne godt tenkt meg en slik, jeg. Liker lyse farger, og synes det virker lettvint at man bare kan tørke av skitt med en lys klut. Liker også det klassiske/gammeldagse uttrykket. 

Men da jeg skulle søke her inne for å sjekke opp erfaringer og sånt, så jeg jo at "alle" synes den vogna er så harry. Fake skinn var harry, lys vogn var harry, og alt sammen var visst veldig "unge mødre". 

Er det virkelig sånn? Ingen som synes den ser grei ut? Er vanligvis ikke så opptatt av hva folk synes, men av en eller annen grunn er det litt annerledes med den vogna  :klo:

Jeg synes også de vognene er sykt fine!!! :) Jeg er 25 år, vet ikke om det går under ung mor eller ikke.. Men emmaljunga har generelt fine vogner  :D 

Skrevet

Jeg synes også de er fryktelig harry.. Og litt sånn "blogger-vogn" - både fotballfrue og rannveig heitmann har White leatherette-vogn, og jeg vil ikke ha det samme som dem!

Men for all del, bryr meg egentlig ikke om hva andre har altså:)

Anonymous poster hash: 242d4...83c

Skrevet

Jeg synes de er harry, men det betyr da ingenting. Kjøp den vognen du har lyst på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...