Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har lest her inne blant annet, om babyer som plutselig nekter å ta puppen hvis moren er gravid, men er her noen som har ammet videre uten at babyen har reagert? Noen med erfaringer å dele? Anonymous poster hash: 49ee4...d16
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Nå har jeg født altså, men ammet gjennom hele graviditeten og ammer begge nå. Det var noen perioder jeg hadde mindre melk og et par ganger (med en gang jeg ble gravid bla.) at førstemann virket som han reagerte litt på melken. Det var nok hormonendringene som slo inn. Mellom 4 og 6 måned hadde jeg veldig lite melk. Dersom jeg hadde ammet sjelden hadde jeg nok mistet melken. Så kom melken tilbake og mot slutten av graviditeten hadde jeg lite melk, men det hindret ikke ham:) Anonymous poster hash: bae44...263
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Jeg ammet frem til storesøster ble 1 år, da var jeg 4 mnd på vei. Hun reagerte ikke på melken, åt som før. Anonymous poster hash: 70e7a...b6c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Ammer hun på 13 mnd, er 17 uker på vei. Hun har ikke reagert noe. Litt mindre melk nå en periode. Anonymous poster hash: 153c6...812
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Er 10 uker på vei, sluttet å amme jenta mi for to uker siden. Har så ømme og vonde pupper at jeg ikke klarte lenger rett og slett. Men hun ble to år nå i januar, så var et helt greit tidspunkt å slutte på også Cred til dere som klarer å amme med ømme pupper! Anonymous poster hash: bb707...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå