Ziva Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Noen som har en god oppskrift? Skal levere 40 muffins (lyse) til skigruppa i morgen, men hva "kliner" jeg oppå.
sug lut Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 200g jordbær (frosne men tint) knus i blender, sikt for å få vekk steinene. Bland i en bolle med 100 g mykt smør noen dråper vanilje-essens 450g melis Dette er til ca 20 stk sier oppskrifta. Smaker dødsgodt!
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 200g jordbær (frosne men tint) knus i blender, sikt for å få vekk steinene. Bland i en bolle med 100 g mykt smør noen dråper vanilje-essens 450g melis Dette er til ca 20 stk sier oppskrifta. Smaker dødsgodt! Dette høres helt magisk ut og må smake enda bedre med kremost også? Skal definitivt lages til 17.mai!
mamman til to gutter Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Jeg pleier å gjøre det enkelt når jeg skal bake kaker til sånne ting og lager melisglasur med litt sitronsaft i (sånn på flaske). Hvis barna er små nok, så pleier å jeg å ha i litt farge i glasuren og pynte med figurstrø på toppen, pleier alltid å være populært og jeg slipper å ha med noen hjem som jeg "må" spise opp selv.
sug lut Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Jeg pleier å gjøre det enkelt når jeg skal bake kaker til sånne ting og lager melisglasur med litt sitronsaft i (sånn på flaske). Hvis barna er små nok, så pleier å jeg å ha i litt farge i glasuren og pynte med figurstrø på toppen, pleier alltid å være populært og jeg slipper å ha med noen hjem som jeg "må" spise opp selv. Ja, for vi kaster jo ikke mat, og noe skal vi gjøre noe unga har lagt seg og den ensomme kakeresten står og gråter på kjøkkenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå