Gå til innhold

Hva bør jeg kjøpe i sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familie på to voksne og to barn på 7 og 10 år. Mannen drar i morgen, må skrive handleliste.

Anonymous poster hash: 82bd2...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som er billigere enn i norje.

Anonymous poster hash: c0cae...5bf
Skrevet

Kommer jo litt ann på hvilke butikker du handler i. Jeg er innom flere når jeg er der. Kjøper bl.a 24 pk Lambi toa papir 59.- 12 pk her 68.- Inotinyl 69.- her 129.- nesespray 30.- her 60.- hårfarge 89.- her 175.-(samme merke) Grønnsaker. Yoghurt. Melk. Karbonadedeig. Lay's potetgull 2 for 30.- :) her 34.- pr stk. Pepsi max 4 pk 29.90 el 34.90 her 68.- Bacon 3 pk 29.90 osv. "Alt " er jo billigere :) nesten da. Og vaskepulver, stor OMO og stor Comfort skyllemiddel. Og selvfølgelig godis. Er jo lov å kose seg litt i helgene ;)

Anonymous poster hash: b5819...9bd
Skrevet

Det kan lønne seg å reparere bilen og muligens gå til tannlegen. Snop og alkohil lønner seg ikke å kjøpe. Det gir bare økt forbruk. klær blir det samme med mindre det er noe konkret dere tilfeldigvis virklig trenger.

Anonymous poster hash: 2e8c5...087

Skrevet

De skulle på handletur, ikke reparere bilen og bestille tannlegetime. Og det er vel fremdeles noen som koser seg litt i helgene med godis og t.o.m noen ganger et glass vin el 3.

Anonymous poster hash: b5819...9bd
Skrevet

Tja, vi har kjøpt et hus, kan det være noe? De er grisebillige der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...