Masekråka! Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Eller bryster... Kall det hva du vil, de ser i hvert fall ut som brukte teposer Hvordan få banka inn i skallen at pupper ikke har alt å si? Hadde små men faste pupper før jeg ble gravid. De vokste et par str under svangerskap/amming, og ved ammeslutt var de plutselig 15-20 størrelser mindre! Whyyy?? Vet ikke om jeg er villig til (eller tørr) å legge med under kniven for et bedre selvbilde. Noen som har noen gode ord å dele, noen som er fornøyde med teposene sine?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Bryster er ikke alt. Det er egentlig nesten ingenting! De er bra nok akkurat som de er. Invester i et par fine BH-er og tenk at de har gjort jobben sin. Bestem deg for å være fornøyd med den kroppen du har. Si det til deg selv 20 ganger om dagen og til slutt tror du på deg selv. Anonymous poster hash: d7355...528
Masekråka! Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2014 Nei bryster er ikke alt men gud så mye bedre jeg følte meg med faste fine pupper, selv om de ikke var store
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Kanskje du kan prøve å snu på det - alle fordelene med dem. Jeg f.eks. må i spesialbutikker for å finne bh'er som passer pga merkelig forhold mellom omkrets rygg og cup. Det koster en formue, for å si det mildt, og jeg har ekstremt dårlig råd. Skal jeg være fysisk aktiv er det vanskelig å finne gode nok bh'er for å holde ting på plass. Til dags dato har jeg ikke funnet en treningsbh som er nok i seg selv. Så jeg må bruke en gammel vanlig en med bøyler og deretter en treningsbh utenpå. Ikke praktisk på sommeren når man gjerne skal ha en topp over. Jogge i varmt vær med tre lag på overkroppen er ikke morsomt Fordi jeg har en så spesiell størrelse så koster som sagt bh'ene en formue, for det er ikke mange merkene som har riktig størrelse som også passer meg i form. Dermed har jeg veldig lite utvalg ift farger og typer. Du kan gå i kjoler jeg alltid har drømt om.... men som jeg ikke kan gå i fordi jeg ikke har råd til å betale 2-3.000 kr for en spesial-bh som kanskje blir brukt en eller to ganger. Vi har litt forskjellig problem, men kanskje det kan være med på at du greier å se noen grunner til at det ikke er så negativt som du vil ha det til? Anonymous poster hash: 70d5e...c13
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 mine kan nesten ikke fylle en a-cup engang etter tre ammeperioder... Je gsynes de er forferdelig små,men så liker jeg ikke store pupper,jeg synes det blir for mye.spesielt på meg som er 160 cm og 52 kg; da må jeg ha små pupper for å ikke se vulgær ut (synes jeg!) Men kune gjerne tenkt meg fyldigere pupper,og ikke disse halvtomme sekkene som nå henger på min framside... Anonymous poster hash: 35a60...717
Masekråka! Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2014 Kanskje du kan prøve å snu på det - alle fordelene med dem. Jeg f.eks. må i spesialbutikker for å finne bh'er som passer pga merkelig forhold mellom omkrets rygg og cup. Det koster en formue, for å si det mildt, og jeg har ekstremt dårlig råd. Skal jeg være fysisk aktiv er det vanskelig å finne gode nok bh'er for å holde ting på plass. Til dags dato har jeg ikke funnet en treningsbh som er nok i seg selv. Så jeg må bruke en gammel vanlig en med bøyler og deretter en treningsbh utenpå. Ikke praktisk på sommeren når man gjerne skal ha en topp over. Jogge i varmt vær med tre lag på overkroppen er ikke morsomt Fordi jeg har en så spesiell størrelse så koster som sagt bh'ene en formue, for det er ikke mange merkene som har riktig størrelse som også passer meg i form. Dermed har jeg veldig lite utvalg ift farger og typer. Du kan gå i kjoler jeg alltid har drømt om.... men som jeg ikke kan gå i fordi jeg ikke har råd til å betale 2-3.000 kr for en spesial-bh som kanskje blir brukt en eller to ganger. Vi har litt forskjellig problem, men kanskje det kan være med på at du greier å se noen grunner til at det ikke er så negativt som du vil ha det til? Anonymous poster hash: 70d5e...c13 Takk skal tenke på det neste gang jeg ser meg i speilet ;p
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Du kan tenke på meg neste gang du ser deg i speilet.
Masekråka! Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2014 Du kan tenke på meg neste gang du ser deg i speilet. Hehe, visste ikke at jeg hadde en tvillingsøster
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Du kan tenke på meg neste gang du ser deg i speilet. Hehe, visste ikke at jeg hadde en tvillingsøster Jupp, vi sto bakerst i puppekøen og fikk den ene, siste, halvflate på deling.
Masekråka! Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2014 Du kan tenke på meg neste gang du ser deg i speilet.Hehe, visste ikke at jeg hadde en tvillingsøster Jupp, vi sto bakerst i puppekøen og fikk den ene, siste, halvflate på deling. Hahahaha, takk, fikk meg en god latter og en god start på dagen
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Du er ihvertfall ikke aleine! Før jeg fikk barn hadde jeg passe store, fine pupper. Etter 3 barn har jeg pupper som henger langt nedpå knea føles det som... Har muligens litt mer igjen enn brukte teposer, men guuuud som de henger...og de er tunge!!! For å se sånn noenlunde ålreit ut "samler" jeg puppene i en bh-med kraftige bh-stropper, hvis ikke siger alt ned... Billige bh-er kan jeg bare glemme... Må investere. Stroppeløse bh-er kan jeg bare glemme, puppene er altfor tunge og slappe !! Og den blyant-testen stryker jeg glatt på...hele penalhuset sitter igrunn godt under puppen uten å dette ned Anonymous poster hash: a93bf...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå