Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Noen som har opplevd å få små klumper i underlivet under graviditet? Litt ekkelt kanskje men lurer slik på hva det er og om det er normalt. Er første graviditet så alt er litt nytt. Anonymous poster hash: c0add...4ae
Fru Pinne Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Det kan vel kanskje være åreknuter? Isåfall er visst det helt normalt ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har masse .. Hvis det er slike talg-kuler du snakker om.. De er harde. runde, og noen av de kan skvises så det kommer ut litt hvitt. Ikke verk, men talg. Av og til kan jeg klemme ut et "frø". Jeg har dessverre veldig mange.. Skal til gynekolog snart å sjekke det ut.. Men det er i alle fall helt ufarlig =) Anonymous poster hash: 7369c...476
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Når jeg googler det kan det virke som om det er det ja. Takk for svar:) Anonymous poster hash: c0add...4ae
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Det er nok bare talgkjertler som overproduserer. Om du skviser ut guffen som hun over meg sa, så er det en liten mulighet for at de kan bli veldig betente. Tro meg det gjør vondt! (jepp jeg har hatt det) Anonymous poster hash: 2ce23...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå