Gå til innhold

Har dere booket sommerferien enda?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til hva vi skal finne på i sommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal to uker til Tenerife og en langhelg på nordens ark. Svinger nok innom en tur på hytta, og den obligatoriske helgen i Kristiansand dyrepark.

Anonymous poster hash: dce18...463

Skrevet

Jepp! To uker i Tyrkia, en uke på et 5-stjerners hotell og en uke på splash-hotell med jentene mine.

Skrevet

Er ferdigstudert i sommer, blakk og i full jobb (forutsatt at jeg består siste eksamen). Datteren min skal ha 3 ukers ferie sammen med onkel og morfar. De skal til Danmark på seilbåtferie. På meg blir det ikke noe ferie i år.

Anonymous poster hash: 362b1...90a
Skrevet

Her skal vi til Hellas,liseberg og dyreparken :D

Blir gøy!

Anonymous poster hash: 04153...ef1

Skrevet

Nei, jeg har ikke sommerferie. Skal forsøke å få til et par helger på hytta.

Anonymous poster hash: 8d5f9...a3a
Skrevet

Vi skal en langhelg til Kristiansand hvor vi skal bo i Abra Havn, en uke på Mallorca og en uke til Danmark. I tillegg blir det nok en tur på hytta.

Skrevet

Ja :) Vi drar 2 uker til Kreta i mai. Så blir det hytta og turer i nærområdet i juli :)

Skrevet

Vi skal en langhelg til Kristiansand hvor vi skal bo i Abra Havn, en uke på Mallorca og en uke til Danmark. I tillegg blir det nok en tur på hytta.

Vi skal også en langhelg til Kristiansand og en uke i Danmark :) Ikke noe Mallorca på oss da, men var der i fjor :)

Skrevet

10 dager i Spania, en uke på hytta, en helg i dyreparken, helg til Gøteborg og liseberg, helg til campingplass i Strømstad, helg til Hunderfossen, ta slusene i telemarkskanalen. Og ellers teltturer i nærområdet.

Anonymous poster hash: e58a0...eab

Skrevet

Tur til Kristiansand med dyrepark og kaptein sabeltann. Ellers blir det nok litt hyttetur og besøke venner. Ny baby i april, så utenlandstur er ikke aktuelt. Gleder meg til sommer:)

Anonymous poster hash: 71f58...6f2

Skrevet

Danmark og Tyskland skal vi til i år, og ellers blir det telttur i Oslomarka. Så skal vi pusse opp kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 41768...33a

Skrevet

Jepp. To deilige uker på family garden hotell på Mallorca. Gleder oss! Muligdet blir nnoen mindre turer også, det tar vi i så fall mer på sparket.

Anonymous poster hash: 1888f...4ad

Skrevet

Ja, bestiller alltid i januar! Skal til Spania i 14 dager i juni!

Ellers blir det tur til Gøteborg og Liseberg.

Skrevet

Danmark og Tyskland skal vi til i år, og ellers blir det telttur i Oslomarka. Så skal vi pusse opp kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 41768...33a

Telttur i Oslomarka, så kult!

Anonymous poster hash: 9efb7...cc6

Skrevet

Hytta

Anonymous poster hash: 8ba3d...557

Skrevet

14 dager til Kalives Beach Best Western pluss, Kreta.

1 uke på Sørlandet.

Anonymous poster hash: 8ac92...b8d

Skrevet

Nei, men det er kun fordi jeg aldri får vite når jeg får ferie før nærmere april måned. Skikkelig kjedelig. :(

Skrevet

Ja jeg håper bookingen er der enda, at den ikke har forsvunnet.

Anonymous poster hash: 586f6...047

Skrevet

Jepp, tre uker i Frankrike:)

Anonymous poster hash: 033a1...5a2

Skrevet

Nei. Vi pleier å bestille Color Line til Danmark i mai for bil og vogn ca den dagen vi vil reise. Kjører så til Kroatia og ser hvor ferien fører oss :D

Skrevet

Nei. Får ikke vite når jeg får ferie før neste uke.

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 28a09...b83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...