Gå til innhold

hver gang jeg konfronterer gubben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir han helt innesluttet og bare sitter og sturer, gidder ikk gjøre noen ting og vil ikke snakke og har aldri en forklaring eller noe svar på hvorfor han sier hvisse ting. Sier til slutt, "unskyld hvis det har plaget deg, kan vi glemme dette nå å gå videre."

Tar aldri mer enn to dager og det vi har "snakket" om er glemt.

Jeg blir kjempe lei av å bare la alt gå å så på igjen senere om akk det samme..

Anonymous poster hash: 76224...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan komme til bunns i noe som helst!!!

Skrevet

Høres veldig strengt ut å konfrontere noen...gjør han så mye feil? I løpet av 20 år sammen har jeg kanskje konfrontert min mann 2-3 ganger. Vi diskuterer en del, krangler innimellom, men konfrontasjon der jeg tvinger han i et hjørne har bare skjedd de få gangene forholdet vårt har vært satt på spill av noe han har gjort.

Hvis det er noe som plager deg, kan du kanskje prøve å ta det opp med han på en annen måte slik at han ikke lukke seg helt for diskusjon? Si hva du føler og hvordan det han gjør påvirker deg, vis interesse for hans side av saken, og foreslå gjerne en løsning som begge parter kan leve med. Det finnes mange gode bøker om konfliktløsning der man lærer de riktige knepene. Riktignok fungerer det bare hvis begge to ønsker at det skal fungere og spiller etter reglene, men skal et forhold vare må begge parter jobbe med det.

Anonymous poster hash: bdc3a...c41

Skrevet

Jeg spør de første gangene pent, prøver å få svar, han har ingen svar. Han sier så mye han ikke mener , spesielt når vi snakker om viktige ting i forholdet. Vi har aldri kranglet, bare snakket om ting, men nå er jeg lei av å leve sammen med sen som er "falsk".

Jeg vil han skal være ærlig, si det som det er eller holde kjeft. Nei da. Han sier ting jeg ikke skjønner som han selv ikke vet hva betyr meningen av. Og så smil og akkuratt som om det alsri var noe som plaget meg. Om igjen og om igjen.

Skrevet

Hvorfor er dere sammen???

Anonymous poster hash: 02729...1be

Skrevet

ja hvorfor er vi sammen, vel fordi.. det er meg han vil ha.

Skrevet

Jeg håper ikke du titulerer ham med 'gubben' sånn til vanlig.

Anonymous poster hash: 019db...d24
Skrevet

nei, kjæresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...