Gå til innhold

Ømme pupper vs. ikke ømme pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er i uke 5, men har ikke noe ømme pupper.. Har en del andre tegn, men brystene er som normalt... Er dette vanlig? Syns "Alle" snakker om at ømme bryster kommer nesten før positiv test...

Anonymous poster hash: 7fd04...007
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gravid 6 ganger, aldri hatt vondt i puppene. Men jeg har, gjennom et langt liv, erfart at puppene kan variere i følsomhet omtrent fra en time til en annen, så jeg tilskriver noe av "ømme pupper=gravid" til overanalyse og en dæsj ønsketenkning.

Skrevet

I mitt andre svangerskap fikk jeg ikke ømme pupper før i uke 10.

I første hadde jeg ømme helt fra eggløsning(som jeg alltid hadde), da ga ømheten seg i uke 10.

Anonymous poster hash: af4e4...9a8
Skrevet

Har ikke fått ømme pupper før rundt uke 14 i mine svangerskap, når de begynte å vokse ;)

Skrevet

Med første barn hadde jeg ikke ømme pupper en eneste dag, så vidt jeg kan huske.

Denne gangen har de vært det, om ikke fra dag en, så hvertfall fra uke 10-12 og er det enda....er 32+5.

Begge deler er vel like normalt... :)

Jeg følte ikke at jeg hadde noen spesielle symptomer før magen kom, og bekkenplager i uke 16 sist. Denne gangen hadde jeg ingen andre symptomer før uke 10, da magen spratt ut, og jeg fikk ømme pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...