Gå til innhold

Hjelp en uerfaren mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen på åtte uker har bæsjet 4 ganger i døgnet. Nå siste to dager bare en skikkelig bæsjebleie. Får han for lite mat??

Anonymous poster hash: 1405c...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke besjen som er viktig, men urinen. Så lenge bleiene er gode og våte så har han det bra :)

Skrevet

Småen min bæsjet veldig ulikt de første månedene. Er nok ingen fasit på det, men om du føler at det er utenfor normalen så kan du jo ta kontakt med helsesøster og høre der. Men det kan også være helt normalt og at fordøyelsessystemet til babyen di holder på å stabilisere seg litt.

Anonymous poster hash: 5ee89...2e3
Skrevet

Har forresten en på 8 uker selv og han har ikke besjet på en uke.

Skrevet

Har forresten en på 8 uker selv og han har ikke besjet på en uke.

Hehe, min bæsja på mandager. Like spennende hver gang, siden det også var babysvømming - på mandager :-D

Skrevet

Kanskje systemet begynner å stabilisere seg da:) Tissebleiene er gode og våte.

Hl

Anonymous poster hash: 1405c...146

Skrevet

Ah, så mangt å bekymre seg for! Spesielt med den første :) ta det helt med ro, med mindre han er veldig syk så tar de all den maten de trenger, og vell så det! De er jo ikke akkurat beskjedne ;) etter noen uker så bæsja min en gang i uka, max. Men ble en veldig stor og flott gutt! ;) som noen skriver over her, så er det urinen som forteller om de får nok mat. Lykke til videre med alt som kommer! :) du har så mye kjekt i vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...