Gå til innhold

Den følelsen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av å sitte og vente på resultatet fra gårsdagens jobbintervju.

Føler jeg lever i et vakuum akkurat nå, og har sommerfugler i magen!

35 stk har søkt på den samme stillingen, men hvor mange som ble intervjuet vites ikke..

Det ble snakket om lønn, min referranse og om jeg noensinne kom til å lengte tilbake til min forrige stilling.

Hva tror dere, og er det flere som vil dele erfaringer fra deres erfaringer fra jobbintervjuene dere har vært med på?

Fikk dere jobben?

Anonymous poster hash: e8a61...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Jeg sendte inn søknad til drømmejobben i dag, så er veldig spent selv! Håper på det beste for oss begge!

Jeg har forresten alltid fått jobb når jeg har kommet til intervju, så jeg har en god følelse på deg :)

Anonymous poster hash: d783f...ba0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åååå, føler med deg!! når jeg var på intervju til min værende jobb ringte ei til min daværende for å sjekke referanser, men akkurat da var kollegaen min opptatt. Den timen det gikk før de ringte på nytt var eeeeeeeviglang!! Fikk ikke gjort en dritt! så ja! kjenner følelse !! masse lykke til :):):):)

Skrevet

Åååå, føler med deg!! når jeg var på intervju til min værende jobb ringte ei til min daværende for å sjekke referanser, men akkurat da var kollegaen min opptatt. Den timen det gikk før de ringte på nytt var eeeeeeeviglang!! Fikk ikke gjort en dritt! så ja! kjenner følelse !! masse lykke til :):):):)

Fikk du jobben bare timer etter intervjuet?

Må ha vært utrolig deilig ja! :D Men skjønner at det var nervepirrende når det sto på med ventetiden..

Her må jeg belage meg på å sitte hjemme og pines helt til uken er omme, for da er nemlig toget gått om de ikke kontakter meg..

Skulle bare ønske at jeg fikk et tegn under intervjuet, for om de vurderer å ansette meg:/

Spurte aldri om hvor mange som skulle intervjues.

Takk for lykkeønskningen:))

TS

Skrevet

Lykke til!

Jeg sendte inn søknad til drømmejobben i dag, så er veldig spent selv! Håper på det beste for oss begge!

Jeg har forresten alltid fått jobb når jeg har kommet til intervju, så jeg har en god følelse på deg :)Anonymous poster hash: d783f...ba0

Spennende spennende:) :)

Jeg har desverre opplevd det motsatte når det kommer til intervju:/

Eller, jeg har jo vært heldig med noen av dem da. Og endte opp med å få jobben..

Men det er slettes ikke på alle intervjuene at jeg vinner..

Fikk du noen hint på jobbintervjuet om du kom til å få jobben? :)

Håper du lykkes med drømmejobben du også!

TS

Skrevet

Lykke til!

Jeg har forresten alltid fått jobb når jeg har kommet til intervju, så jeg har en god følelse på deg :)

Anonymous poster hash: d783f...ba0

Hva er drømmejobben for deg?

Anonymous poster hash: f3350...d76

Skrevet

Lykke til!Jeg sendte inn søknad til drømmejobben i dag, så er veldig spent selv! Håper på det beste for oss begge!Jeg har forresten alltid fått jobb når jeg har kommet til intervju, så jeg har en god følelse på deg :)Anonymous poster hash: d783f...ba0

Hva er drømmejobben for deg? Anonymous poster hash: f3350...d76

Serviceyrker :)

TS

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Må ha vært utrolig deilig ja! :D Men skjønner at det var nervepirrende når det sto på med ventetiden..

Her må jeg belage meg på å sitte hjemme og pines helt til uken er omme, for da er nemlig toget gått om de ikke kontakter meg..

Skulle bare ønske at jeg fikk et tegn under intervjuet, for om de vurderer å ansette meg:/

TS

Var på intervju Tirsdag kl 15, og fikk tilbud Onsdag kl 12, så nesten. Hadde vært greit å vente altså, om ikke det var for at jeg visste de hadde snakket med referanser! Ringte meg en halvtime etter de hadde snakket med kollegaen min :-)

Tvi tvi!! Si fra da;-)

Skrevet

Huff, enda en dag uten en telefon :/  

Nervepirrende!

Lurer på om de allerede har ansatt en, og om jeg får beskjed om jeg ikke får jobben.. 

Det er bare torsdagen og fredagen igjen nå, så er alt håp ute..

TS

Skrevet

Åååå, føler med deg!! når jeg var på intervju til min værende jobb ringte ei til min daværende for å sjekke referanser, men akkurat da var kollegaen min opptatt. Den timen det gikk før de ringte på nytt var eeeeeeeviglang!! Fikk ikke gjort en dritt! så ja! kjenner følelse !! masse lykke til :) :) :) :)

TS

Var på intervju Tirsdag kl 15, og fikk tilbud Onsdag kl 12, så nesten. Hadde vært greit å vente altså, om ikke det var for at jeg visste de hadde snakket med referanser! Ringte meg en halvtime etter de hadde snakket med kollegaen min :-)

Tvi tvi!! Si fra da;-)

Heldiggris:)  Utrolig greit med et kjapt svar!   Det tyder jo på at de egentlig ikke var i tvil, ang. din ansettelse. 

Skal oppdatere hvordan det går her:)

TS

Skrevet

Æsj, ikke hørt noe i dag heller:/

De sa jo at de skulle gi beskjed i løpet av uken..

Aner ikke om de lar være å ringe dersom jeg ikke har fått jobben, eller om de ringer om jeg har fått den.

I morgen er det uansett siste sjanse for at jeg får jobben hos dem.

Snakker om uflaks!

De var jo litt skeptisk til at jeg hadde barn, ved tanke på barnehageplass. For jeg vet jo ennå ikke om jeg får det.

Men for å kunne ha barnet mitt i barnehagen, så må jeg jo ha en fast jobb :P

Fortvilet jeg nå.

TS

Skrevet

Ringte arbeidsgiveren nå, og fikk desverre bekreftet mistanken min :/

De har allerede ansatt ei nå..

Føler hele dagen min er ødelagt.

Babyen min ligger på lekematten sin og leker nå, og gråter litt av og til. Synes det er utrolig belastende å ta seg av baby samtidig som jeg går og føler meg som den største taperen i samfunnet.. 

Forferdelig synd at en ikke skal få seg jobb forde man har et lite barn hjemme.

Det kommer flere muligheter, det vet jeg. 

Men å stille opp på intervju for å konkurrere med personer med milelang erfaring, er ikke vits..

Da ser det desverre ut som at jeg må leve på nav nå, mot min vilje.

TS

Skrevet

Har aldri opplevd å få avslag på en jobb.

En vakker dag vil jeg nok få ett slag i trynet når jeg ikke er førstevalg lengre.

Anonymous poster hash: 2d403...6da

Skrevet

Har aldri opplevd å få avslag på en jobb.

En vakker dag vil jeg nok få ett slag i trynet når jeg ikke er førstevalg lengre.

Anonymous poster hash: 2d403...6da

Lucky you :)     Men jeg regner med at du kanskje har relevant utdannelse, og eller myye arbeidserfaring?

På de jobbene jeg søker kan jo hvemsomhelst slenge inn en søknad..

Satser på at nav hjelper oss ang.barnehage. For vi har ikke råd til det på bare èn lønn.

Heldigvis er det ikke min feil at jeg er arb.ledig nå. Da min tidligere arb.giver ikke hadde noe arbeid til meg etter permisjonen min...

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...