Gå til innhold

Dropbox......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med det? Måtte installere der i høst for å få tilgang på fotografbilder, det gikk greit. Ved siden av ikonet for db på iPhone står et sånt rødt varsel. 841 står det der nå. Hva betyr det? Må jeg gjøre noe aktivt for at bildene skal lagres? Får i tillegg Mail med" come back to dropbox" . Har jo ikke akkurat forlatt dropbox, så....

Hilsen data-autist på 40+.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du har gratisversjonen? Da er det kanskje varsel om at du har lite plass igjen. Vi har oppgradert og bruker Dropbox til så og si alt. Alle telefoner, nettbrett og maskiner er kobla direkte på, slik at ingen bilder eller dokumenter lagres på noen enheter. Dermed sparer vi hver enkelt enhet fra å fylles til randen og vi er sikret mot tap ved tyveri, skade, brann osv.

Ble litt reklame ser jeg. Går ut fra at mailene du får er for å få deg til å bruke Dropbox mer aktivt. Du kan velge Dropbox som hovedlagring på alle enheter hvor det er installert, eller du kan legge dokumenter og bilder over til Dropbox manuelt.

Anbefaler å leke litt med funksjonene og ta en runde med googling, selv far har forstått konseptet her ;)

Skrevet

Betyr ikke det at du har 841 bilder som venter på å bli lastet ned i db?

Alle bilder du tar på iPhone kan du laste ned på db, men det går ikke automatisk. Du må laste dem ned ;)

Anonymous poster hash: f0490...6d8
Skrevet

Sorry, men hva i all verden er en data-autist?

Anonymous poster hash: af122...3c3
Skrevet

Alle bilder jeg tar , blir automatisk lastet over på data 5 sek etter de er tatt. Jeg har Xperia da.

Betyr ikke det at du har 841 bilder som venter på å bli lastet ned i db?

Alle bilder du tar på iPhone kan du laste ned på db, men det går ikke automatisk. Du må laste dem ned ;)

Anonymous poster hash: f0490...6d8

Skrevet

dropbox <3 Det er så genialt! :)

Anonymous poster hash: 47765...bbb
Skrevet

Takker for svar :)

De siste bildene jeg har tatt kommer jo opp når jeg åpner db på telefonen, så det virker som det går automatisk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...