Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Holder det med ullfleecedress og tøfler (vindtette m. Fôr) utenpå vanlig tøy/ull på en 8 mnd baby når det er 6 varmegrader ute? (Følt 3). Hva hadde dere kledd på deres? Har vindtett parkdress, men føler det blir litt mye..? Har pose og, men den er så varm (easygrow hood) Anonymous poster hash: 6823f...37f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 I vogn, i pose? Ja det holder i massevis. Utenfor vogn holder det fint med en parkdress utenpå. Anonymous poster hash: e854b...6b5
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Nei, ikke i pose men i vogn, uten pose. Har en varm baby, men ullfleece og parkdress er passe i denne temperaturen altså? Når det er 0-5 grader og vi bruker vognposen, har hun kun på body og strømpebukse, ellers svetter hun skikkelig. Anonymous poster hash: 6823f...37f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 når det er over 5 grader,sover jenta mi kun i vanlige klær og lue i posen sin,ellers så svetter hun ihjel stakkars. Anonymous poster hash: 4e7de...9fd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 når det er over 5 grader,sover jenta mi kun i vanlige klær og lue i posen sin,ellers så svetter hun ihjel stakkars. Anonymous poster hash: 4e7de...9fd Men hva ville du brukt ute, uten pose? Ullfleece og parkdress? Anonymous poster hash: 6823f...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå