Gå til innhold

Dere som hadde nyfødte som sov lite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte de å sove mer/få faste rutiner på søvn?

Tenker da helst på dagtid da vår sover greit om natta :-)

Takk!

Anonymous poster hash: 2272b...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 4 mnd. Sov fortsatt lite, men mer rutiner. Sov dårlig på natta og da. Glad jeg er ferdig med babyer :)

Anonymous poster hash: f5520...f47

Skrevet

Lurer jeg også på, har en på 2 mndr som sover natta rundt, men som holder seg våken mesteparten av dagen :P Griner ikke eller no, men merker at han egentlig er trøtt! Prøver å holde stimuli til minst mulig så han skal sove litt, men han bare tuller og fjåser og vil leke 😉

Skrevet

8 måneder begynte hun sove regelmessige lengre lurer.

Anonymous poster hash: 01412...18a

Skrevet

• Da hun var to år :-)

Anonymous poster hash: 811bb...904

Skrevet

eldste sov aldri mer enn 1 time på dagen fra hun var ny til rund 1,5 år. hun skrek aldri og sov hele natta

minste fikk rutiner når han var 1,5 mnd sov ca 8 timer i døgnet før det. etter to ganger hos kiropraktoren sov han 16-18 timer i døgnet

Anonymous poster hash: d09bf...472
Skrevet

Er 3 mnd nå. Sover stort sett gjennom natta, men sover nesten ingenting på dagtid. Kun et par korte dubber på 30 min ca.....

Anonymous poster hash: 8c98a...f04

Skrevet

Ved 8 mnd ;)

Anonymous poster hash: bfaf0...5c4

Skrevet

Sover på dagen bare jeg bruker bæretøy av forskjellige slag. Bruker mest sjal og Mei tai.

Anonymous poster hash: e6eb3...7c9

Skrevet

Når han ble 3 mnd. ble alt bedre. Han begynte å sove mer og lengre på natten og hadde tilnærmet faste blunder på dagtid. Gu så herlig det var!

Skrevet

Er 3 mnd nå. Sover stort sett gjennom natta, men sover nesten ingenting på dagtid. Kun et par korte dubber på 30 min ca.....

Når du skriver at han sover stort sett gjennom natta, mener du da at han sover hele natta uten å spise?

Skrevet

Nå er han 15 måneder og går i barnehagen, og nå begynner han å sove bedre. Både på dagen og natta. Når jeg var hjemme i permisjon sov han veldig lite, både natt og dag.

Skrevet

Vær bare glad de sover om natta sier jeg bare. Men det ble bedre på dagen rundt 4 mnd alder da jeg begynte med mme og litt grøt. Men det tok seg veldig opp rundt 8 mnd alder. Da sov han mye mer på dagen enn som baby. Sov ihvertfall lengre dupper slik at det faktisk gikk an å få seg en liten pause. Men heller en våken baby på dagen enn på natta ;)

Anonymous poster hash: 92a7a...a08
Skrevet

Når du skriver at han sover stort sett gjennom natta, mener du da at han sover hele natta uten å spise?

Nei, han spiser 3 ganger i løpet av natta..

Anonymous poster hash: 2272b...33f

Skrevet

Sovner godt rundt 23-24 og sover til ca 07-8. Får mat og sover noen timer til. Og så mye våken på dagtid som sagt...

Skrevet

Rundt 6 måneder. Da sov han to ganger om dagen 45 min om gangen. Før det nesten ingenting. Sov greit om natten da,

Anonymous poster hash: 9b602...8d7
Skrevet

Ca 8-9 mnd. Da gikk hun fra 3x30 minutter til 2 timer i strekk.

Skrevet

4-5 måneder. Gikk fra ørten superkorte lurer til to litt kortere og en lang lur til omtrent samme tider. Veldig fint og forutsigbart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...