Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Når kjøper dere vårsko til barna? Datteren min på 3 år ønsker seg veldig joggesko, men jeg har tenkt at det er litt tidlig ennå? Bor på østlandet, og nå begynner det å bli bart ute... Anonymous poster hash: ae1dc...907 Anonymous poster hash: ae1dc...907
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Tror kanskje vi venter til nærmere påske. Anonymous poster hash: 0207f...76d
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Har kjøpt et par hver til begge ungene. Men ikke dermed sagt at de blir tatt i bruk. Bor på Nordvestlandet og her har vi knapt hatt snø i vinter, det er også mildt ute, men litt sølete. Syns det er for tidlig med joggesko/småsko enda, de får bruke vintersko hvertfall ut mars(om det ikke er da vinteren kommer) Anonymous poster hash: 3f951...91a
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 De bruker de fra i høst når vi er ute i byen f.eks eller bare skal til butikken. Gidder ikke kjøpe nye før våren virkelig kommer
mamma_til_gutt Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har akkurat kjøpt. Har kjøpt Viking GoreTex for bruk nå i overgangen. Vanlige joggesko får han når det er tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå