Gå til innhold

Noen som har robofish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en hit, eller er det bortkasta penger?

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Sånne som svømmer?

Vi har to, gutten bruker dem i badebalja i dusjen. Han sitter og leker med dem og koser seg, og de har vært en stor hit her i hvertfall. Han fikk dem når han var nesten 3 år. Har bytta batteri på dem en gang, og nå trenger de nye igjen. Synes de holder greit med andre ord. ;)

Skrevet

Sånne som svømmer?

Vi har to, gutten bruker dem i badebalja i dusjen. Han sitter og leker med dem og koser seg, og de har vært en stor hit her i hvertfall. Han fikk dem når han var nesten 3 år. Har bytta batteri på dem en gang, og nå trenger de nye igjen. Synes de holder greit med andre ord. ;)

Takk for svar.

Skrevet

Min sønn fikk 2 robofish + plastikkbolle som de kunne svømme i av svigermor da han fylte 3 år for litt siden. Nå skal det sies at den ene fisken likna på Nemo (barnefilmen), han elsker den fisken (og den filmen). Den plastikkbolla er egentlig ikke nødvendig, vi har heller ikke noe greit sted å sette den. La de 2 robotfiska opp i badekaret til junior i går, han kosa seg utrolig, var ikke engang noe problem å vaske håret :)

Skrevet

Er disse robofishene i forskjellige aldersgrupper?
For tremenningene til guttungen ønsket seg disse til jul og de er henholdsvis 9 og 11 år gamle.

Guttungen blir 6 år.

Skrevet

For tremenningene til guttungen ønsket seg disse til jul og de er henholdsvis 9 og 11 år gamle.

Guttungen blir 6 år.

Robofishene er i forskjellige farger, fra 3 år og oppover. (Gå inn på www.br.no og søk på robofish). Min niese og nevø fikk også slike fisk til sin bursdag nå nettopp (hun ble 7 og han ble 9), de hadde det visst veldig moro med disse :)

Skrevet

Guttungen blir 6 år.

Robofishene er i forskjellige farger, fra 3 år og oppover. (Gå inn på www.br.no og søk på robofish). Min niese og nevø fikk også slike fisk til sin bursdag nå nettopp (hun ble 7 og han ble 9), de hadde det visst veldig moro med disse :)

Takk takk.

Da skal det sjekkes og antakeligvis er bursdagsgave til guttungen i boks.

Gjest Løvemusene
Skrevet

Jeg kjøpte robofish for å lure kattene. Hehe, de likte det! Var før jeg fikk sønnen min, han er bare 4 mnd enda... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...