Gå til innhold

Hvordan kler du deg nå på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går jeg stort sett i svart tights, svart langermet trøye og kjole. Noen ensfargede, noen blomstrete eller andre mønster, og noen i denim. Er det kaldt bruker jeg ulltrøye, strikkejakke og ullstrømpebukse under tightsen. Store skjerf og støvletter. Bruker jeg bukse er det vide, hullete 501 eller åletrange skinnyjeans. Men jeg syns det er så mye kaldere at det blir ikke så ofte. Syns generelt at bukser er vanskeligere å bære om vinteren enn kjoler.

Så, hvordan går du kledd?

Anonymous poster hash: 4ce0e...1d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går i sort tights, trang singlet og oversized strikkejakke i ulike farger+skjerf. :) Gruer meg til sommeren for da vet jeg ikke hva jeg skal ha på meg.

Anonymous poster hash: e8c36...ae6

Skrevet

Går i dongeri bukse, og en vanlig genser, fleecegenser eller ullgenser.

På ekstra kalde dager med masse snø har jeg gått med ullongs og en turbukse.

Anonymous poster hash: 3834f...bc1
Skrevet

Hjemme går jeg ofte i joggebukser og singlet, ev. en genser oppå og ullsokker året rundt.

Skal jeg ut er det som oftest jeans, singlet, svart topp og en god genser/jakke/cardigan el. oppå. Bruker en del skjerf eller sjal i halsen. Har jakke/kåpe og lue ved behov. Som regel støvletter med kilehæl og litt for.

Liker ikke å fryse og har gjerne med meg ullsokker på besøk :)

Skrevet

Bruker kun skinny dongeribukser. Og som oftest en eller annen ullskjorte fra Kari Traa, moods e.l. med singlet under.

Anonymous poster hash: beb48...a1a
Skrevet

Ca samme som på sommeren, men med tights/topp under.

Dvs; Kjoler og skjørt, og noen ganger fargerike tights.

Skrevet

Samme som på sommeren, men mindre hvitt. Bruker en del vide plagg, så det er enkelt å justere med et ekstra lag ull under, evt jakke over. Lag-på-lag funker egentlig året rundt, men færre lag på sommeren. Er skikkelig dårlig på skjørt, går i harmesbukser og sleng, skulle gjerne fått til skjørt. Elsker vester, med juksepels eller bare i strikka ull, og digre strikkagensre. Så har jeg heller en tynnere vinterjakke. Mye skjerf og selvsagt: nesnalobber <3 

Skrevet

Hehe, nesnalabber bruker jeg også! HI

Anonymous poster hash: 4ce0e...1d1
Skrevet

Jeg kler meg etter været!

Anonymous poster hash: 638c0...c74
Skrevet

oversized strikke genser eller jakke. trange bukser svart grå vanlig jeans blå eller med mønster. vis jakke så tyn genser eller tshorte i alle mulige farger & mønstre. har en bergans jakke i lilla svart tyrkis & lime grøn men rute mønster for å sette litt farge på hverdagen :) svarte eller brune sko. har også KNALL rødt hår 

Anonymous poster hash: 306b9...6fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...