Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette. Og ja, jeg har gjort det før! Men da skjedde det så mye at jeg har fått helt skrekken. Og nå er det bare tre uker til termin! Anonymous poster hash: f192f...605
ma(G)ma med to små :) Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Be om å få snakke med noen på sykehuset ang. tankene dine. Hva var det som gikk så galt sist? Hva er du redd for denne gangen? Jeg hadde også en traumatisk første fødsel, og gruet meg masse til fødsel nummer to. Den gikk som en drøm, og nå er jeg bare skikkelig lei meg for at jeg aldri skal få oppleve å føde igjen. Kunne gjort det i dag om jeg fikk muligheten! Lykke til!
magica fra tryll Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Det gjør jeg hver gang også! Helt grusomt,-men verdt det;) Og jammen gjør jeg det igjen og igjen......
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Det gjør jeg hver gang også! Helt grusomt,-men verdt det;) Og jammen gjør jeg det igjen og igjen...... Samme her Magica selv har jeg bare fire, men mener å huske at du har flere? Har hatt fire svangerskap fra helvete, og noen lange vonde fødsler. Underlivet helt ødelagt under to av dem... Men er villig til å betale prisen for å ha de herlige barna våre. Lykke til! Vondt gjør det! Men trøst deg med at de aller fleste overlever... Anonymous poster hash: 2c358...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå