Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Har det hele måneden rundt. Sterkere smerter med mensen, men helt greie smerter som jeg sjeldent tar smertestillende for. Resten av mnd er det konstante murringer. Ikke gravid, ikke prevensjon. Brukte Cerazette inntil for 6 mnd siden. Smertene har vel vart ett års tid. Noen som kjenner til det? Tok det opp med legen en gang, han tok en rask undersøkelse og konkluderte med at alt var som det skulle. Anonymous poster hash: 73da7...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå