Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Første gangen jeg fikk barn ble det helt feil. Jeg elsker barnet mitt over alt i verden, men det var veldig tøft og jeg er ikke sammen med bf lenger heller. Det var bare feil omstendigheter.. Nå i nytt forhold kommer babylysten og tankene rundt det igjen. Men hvorfor fikk dere barn egentlig? Jeg har tenkt mye på det og lurer. Anonymous poster hash: d7473...129
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Brukte ikke prevensjon Anonymous poster hash: 996b9...f5f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 For å ha noen til å forsørge oss og ta seg av oss når vi blir gamle, bare sån i tilfelle velferdstaten bryter sammen. Anonymous poster hash: 1ccc3...db9
Elsker livet Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Fordi vi begge hadde et stort ønske om det. Det var et naturlig behov, noe vi lengtet etter.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Signerer Elsker livet på denne.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har drømt om å få barn siden jeg var barn selv, og jeg har alltid vært veldig glad i barn. Elsker å være mamma! Anonymous poster hash: 802fa...c5a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Fordi det bare skjedde ble gravid, abort var uaktuelt. Anonymous poster hash: 8f444...0a1
trippeltopp Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Fordi vi visste at vi ville ha barn med hverandre, det kjentes bare så rett. I tillegg var det dødsfall og sykdom i min familie som gjorde at jeg kjente veldig på hva som faktisk var viktig for meg...og det var nettopp familie og de nære ting. Skjønt, det var mannen som 'la det på bordet' først. "Jeg vil ha barn med deg" sa han. Da var jeg ikke mye vond å be
SuperFries Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Fordi jeg hadde lyst på små vesener som kaller meg mamma. Som er avhengige av meg. Som kommer til meg når de er glade og vil fortelle noe morsomt, når de er triste og vil ha trøst, når de vil mase om kjeks osv osv. Jeg ønsket meg barn jeg kan elske høyere enn noe annet her i verden, barn jeg vil ofre livet for. Derfor fikk jeg barn.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Ble voldtatt og fikk ikke innvilget senabort. Anonymous poster hash: 66ae6...4e4
FrøkenFreidig Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 Tja, si det. Det var vel gubben som begynte å snakke om barn, og jeg hadde ikke reflektert så mye over barn i det hele tatt på den tida ettersom jeg var forholdsvis ung. Jeg visste at jeg ville ha barn en gang i tida, så da "tilbudet" havna på bordet, så ble det barn, da! ;-) Jeg har aldri tenkt på barn som en en stor greie egentlig, sånn som jeg vet mange venninner av meg har. Mange av mine nærmeste snakket om barn i flere år før de var gamle nok til å få dem, mens jeg ikke hadde holdt en baby før jeg fikk min første. Vi er forskjellige, tydeligvis.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #12 Skrevet 25. februar 2014 Nr 1 var en glipp, nr 2 var dels ønsket/dels slurv med prevensjon og nr 3 var prevensjonssvikt. Alle tre var hjertelig velkomne og DYPT elsket fra dag 1 :-) Anonymous poster hash: 03709...4c2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 Fordi vi har lyst til å ha en "skikkelig" familie sammen, og vi har begge lyst på barn. Anonymous poster hash: ba59f...a2a
Kanutten83 Skrevet 25. februar 2014 #15 Skrevet 25. februar 2014 Samme som Elsker Livet, det var bare et naturlig ønske og behov Jeg ønsket meg et barn å elske og ta meg av, jeg manglet noe vesentlig i livet mitt, et slags tomrom, og når jeg fikk barnet mitt ble alt bare riktig. Fikk en slags ro i meg, sånn når fødselsdepresjonen slapp taket. Barna gjør meg komplett
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #16 Skrevet 25. februar 2014 Tja, si det. Jeg har aldri gått med en dyp lengsel etter barn, men egentlig bare sett på det som en naturlig utvikling av parforholdet. Det er liksom en del av pakka. Så når forholdene lå til rette for det, begynte vi bare å prøve. Høres litt rart og overfladisk ut når jeg ser det skrevet, men vi trives, og jeg angrer verken på det første barnet eller de to som kom etter Vet ikke om det hadde utviklet seg til et stort savn om vi ikke kunne fått barn. Anonymous poster hash: e3279...10d
LME1001 Skrevet 25. februar 2014 #17 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Jeg ville ikke gå gjennom livet uten å være mamma. Har et enormt godt forhold til min egen mor, og ville gjerne få det til mine egne barn også. Endret 25. februar 2014 av LME1001
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 Hadde sex, blei låst inne av exen så jeg ikk fikk ta abort. 6 år nå. Like først NÅ jeg vil ha barn. Anonymous poster hash: ec0dc...876
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 V knulla, og han hoppet av i svingen! Anonymous poster hash: 0aeab...cf1
Gjest Løvemusene Skrevet 25. februar 2014 #20 Skrevet 25. februar 2014 Fordi vi trodde det var meningen med livet vårt. Fant ut etter fødselen at det absolutt var meningen med livet vårt, hehe.. <3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #21 Skrevet 25. februar 2014 Mannen ønsket barn, jeg hadde ikke noe imot, alt var på plass for det. Etter 4 år med prøving dukket gutten opp, og vips gikk vi fra å være et par til å være en familie. Elsker sønnen og mannen over alt på jorden, men innrømmet glatt at jeg ikke elsker morsrollen like mye, og heller ikke i konerollen som den ble etter at vi fikk barn. Mend et går på et vis, med mye tålmodighet fra alle parter. Anonymous poster hash: 26f77...a33
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #23 Skrevet 25. februar 2014 Har 8 søsken (ste adoptert halv), er foreldre løs & ønsket en familie igjen. Selv om foster familien fortsatt er der & de er familien min er det litt tomt å vite at det bare finnes halv søsken igjen & at jeg aldri kommer til å er mamma igjen. (hun er ikke død, men har besøksforbud) midt oppi allt styret med moren min må jeg ha glemt noen piller for nå er det en spire i magen. & vi gleder oss masse. Sambo er adoptert fra India så han har heller ikke noe biologisk famile lengre så det var viktig for oss å få egne barn samt adoptere en gang i framtiden. Vi ser fram i mot framtiden med barn sammen selv om det kom litt før planen Anonymous poster hash: 1e6c5...fe7
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #24 Skrevet 25. februar 2014 Hadde egentlig ikke noen drøm om småtroll, så første var en glipp. En veldig veldig høyt elsket glipp. Andre gangen planlagt fordi første var det beste som hadde hendt:) Har nesten litt lyst på enda en fordi det er så fantastisk:) Anonymous poster hash: 625a4...bda
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #25 Skrevet 25. februar 2014 Fordi vi var to voksne mennesker med orden på livet som ønsket å bringe et barn til verden for å både kose oss med det, men også skape en god samfunnsborger. Anonymous poster hash: be83f...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå