Gå til innhold

Hva sier dere at har dersom dere (sykdom)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere verken hoster, nyser, er tett i nesen eller snørrete...

....men småverker i hele kroppen, er litt stiv i nakken, er hoven og sår i halsen, småverker i ørene, vondt i hode og litt bomullsfølelse, er veldig slapp, trøtt og utilpass, men ikke har feber...

Joda, jeg er jo syk, men synes ikke det kan kalles forkjølelse, og ved influensa skal man jo helst være døden nær og med feber etter det jeg har forstått. Så hva da?

Anonymous poster hash: d4cc8...3e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg sagt at jeg ikke var i form, tatt et par paracet og ventet for å se om det gikk over eller ble verre...

Er slik selv i dag og tenker at dette blir en lang dag på jobb, men det går vel på et vis.

Anonymous poster hash: fac89...787
Skrevet

Som henne over sier, litt pjusk ville jeg sagt. Er sånn selv i dag, tett, slapp, vondt i halsen. Heldigvis er poden syk så da ble det hjemmedag på meg og, hvis ikke ville jeg vært på jobb ja. (Influensa er i en helt annen liga, jeg trengte seriøst hjelp til å komme meg til toalettet da jeg hadde det...kjentes som om døden sto og hamra på døren:P)

Anonymous poster hash: e8a47...9bf

Skrevet

Da ville jeg sagt at jeg ikke var i form, tatt et par paracet og ventet for å se om det gikk over eller ble verre...

Er slik selv i dag og tenker at dette blir en lang dag på jobb, men det går vel på et vis.

Anonymous poster hash: fac89...787

Jeg er på fjerde dagen nå. Blir verken verre eller bedre. Heldigvis kan jeg jobbe hjemme denne uken (er lærer og har undervisningsfri, så er mest rettearbeid som må gjøres).

God bedring dere to :)

HI

Anonymous poster hash: d4cc8...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...