Gå til innhold

tirsdagselsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Være på riktig dag, og vil og med først denne gangen!

Elsk : jeg benytter togturen til jobb med å sitte å lese gjennom tråder jeg vanligvis ikke ville gått inn på, og jeg sitter jo å ler så jeg sikkert ser helt teit ut innerst ved vinduet. Eks : Siri Lanka... "selfish" (selfie i speilet) , analdusj og det er ikke måte på.

Hat : jeg fryser på henda fordi jeg alltid er så tidlig ute (27 min) til toget, og jeg måååå jo ta av hanskene for å sitte på mobilen imens.. Også får jeg ikke voffen hjem før fredag :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*graver fram elsk* - jo, fint hagebesøk i kveld! Men det er lenge til. Kanskje skroget kommer seg litt innen den tid.

Skrevet

*graver fram elsk* - jo, fint hagebesøk i kveld! Men det er lenge til. Kanskje skroget kommer seg litt innen den tid.

hagebesøk? Har du tatt vår alt? :-o
Skrevet

Må legge til et fniseri.. Hun som spør om hun kan kalle barnet afghan... Og heter istan til etternavn.. Gud så teit jeg er. Men når jeg først begynner å le av noe dumt, så klarer jeg ikke stoppe :-D

Skrevet (endret)

hagebesøk? Har du tatt vår alt? :-o

Inne i hodet i et eget lite rom er det vår fra frøkatalogen kommer i desember :) og nå har vi endelig fått bestemt oss for frø og skal bestille noen tusen (hva heter det når man har et forvridd bilde i hodet av hvor stor hage man egentlig har, tro?) - et deilig rituale.

Endret av sug lut
Skrevet

(hva heter det når man har et forvridd bide i hodet av hvor stor hage man egentlig har, tro?)

Superoptikjempefantafenomenalistisk!

Skrevet

Hat:

Kommer ikke på noe, men det var litt hat å bli vekket kl 0230 av en som ropte at han var våken og ville stå opp.

Elsk:

Endelig friske barn-bank i bordet

Ingen møter denne uken grunnet vinterferie

Det er grønt langs husveggen og gartner er allerede bestilt

Forresten kom på litt hat nå. Da jeg var ute i dag tidlig var det hundebæsj overalt, til og med midt på gangveien. Hvorfor i helvete klarer ikke folk å plukke opp dritten etter hundene sine??? Det er ekkelt å gå i sikksakk mellom, og min firbeinte tråkket rett oppi flere av dem. Blæææ!

Skrevet

Hat

Jeg må på do. Derfor må jeg stå opp. Og når jeg står opp må jeg brette klærne i tørketrommelen før jeg går ned slik at den er klar for neste ladning..

Fæl hodeverk

Elsk

Mannen har ikke gått på jobb enda så han har fyrt i og passer på lillebror slik at jeg kan sove lenge.

Vinterferie

Ingen planer idag så lillebror og jeg kan gjøre hva vi vil.

Skrevet

Elsk:

Dagens middag. Fiskepakker av torsk, oppskåret tomat, løkskiver og olivenolje med basilikum, med stekte potetbåter og råkostsalat til. Guuuud, så godt, og guuuuud, så mett jeg er- og det bare til vel 300 kalorier!:)

Søknad om kontantstøtte avsendt. Så da naver vi enda litt mer, og har råd til å kjøpe nytt bilsete og et lekestativ til hagen neste måned.;)

Hat:

Minien som - idag, som igår (og alle andre dager så lenge jeg kan huske tilbake nå)- våkner og er sprett klar for dagen sånn ca kl 05.

Eldste som enda hoster og blir sliten av for mye aktivitet, og dermed ikke kan gå i barnehagen, selv om hun har lyst. 

Skrevet

Elsk: Min sønn er visst synsk. Han spår fødsel på fredag. Har tatt det med en klype salt, men siden han hadde rett i at isbilen kom i dag, når den faktisk ikke skulle komme før neste uke, begynner jeg faktisk like så greit å forberede meg på fredagsfødsel. ;)

Is i fryseren, takket være min synske sønn. ;)

Hat: Naboens sønns kattunge har rømt, og i min tilstand kan jeg ikke hjelpe. Ellers lite hat herfra. Generell trøtthet og utmattethet, men det utjevnes vel av at bekkenet har det bedre.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Elsk:

1) De har fått stiklinger på Plantasjen. Jeg kjøpte flere (alle blomster, da jeg planter det spiselige fra frø selv).

2) Skal plante tomatbabyfrø etterpå, og kanskje også paprika (om jeg har fra i fjor).

3) Skal plante om timianbabyene, jordbærbabyene og prydløvemunnbabyene mine som dukket opp fra jordens overflate for snart en måned siden, og som nå er store nok til å få bedre plass. Den eneste som døde i mors liv var korianderen. Får aldri til den jævla korianderen!

4) Masse levende lys (tips til alle: telysene som jeg ikke husker hva heter, men som er hvite, lyseblå og mellomturkise i samme pakke, fra Nille, lukter himmelsk!! Virkelig. Ikke for sterkt overhodet, bare deilig nyvasket tøy som henger til tørk på en klessnor om sommern).

5) Buika på stereoanlegget. Man trenger ikke kunne spansk for å like stemningen hun fyller et hus med, og jeg anbefaler samtlige å høre denne:

(Jeg har en time med Buika på en spilleliste, og det er fantastisk). Til info betyr "volver" å komme tilbake.

Hat finnes ikke.

GLUTEO! Når tar du opp pelargoniaene fra sitt vinterhvilested? Og når er de klare for å overleve utetemperaturer?

Skrevet

Elsketielsk:

1. Fine besøket

2. I posten kommer hundretusen frø om kun kort tid - og da skal jeg så tagetes, kornblomst, to typer kosmos, blomkarse, chili, ringblomster og masse mer som jeg ikke husker.

3. Derfor må jeg komme meg på hagesenter snart også.

4. Te m sitron- og ingefærsmak og croissant.

5. Pelargonier, ja - de skal opp om ei uke eller to har jeg tenkt :)

6. Deilig forspist.

7. Sofa og hageblader og så Grey's

8. ibux

9. Volver, volver er en alltime favourite, jeg har den m Susana Pena, men din er også nydelig og du har inspirert meg til å lete fram min.

Hat: hatet mitt er bare kjedelig.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

1. Derfor må jeg komme meg på hagesenter snart også.

Vet ikke hvorfor den ble nummer 1 etter å ha redigert bort de andre.

Poenget: ska jæ henteræ en dag og kjøreræ på hagesenter og hjem (og plyndre tehylla di etterpå) ?

Skrevet

Elsk

Ny (farts)rekord på mølla 5,8km på 32 min :) 

Ned 1kg, totalt 9kg siden 1 oktober

Hat

Skittentøyskurven har formert seg igjen! 

Skrevet

1. Derfor må jeg komme meg på hagesenter snart også.

Vet ikke hvorfor den ble nummer 1 etter å ha redigert bort de andre.

Poenget: ska jæ henteræ en dag og kjøreræ på hagesenter og hjem (og plyndre tehylla di etterpå) ?

JAAAAA det skarru jaggumæ gjørra!

Skrevet

ELSK: Mannen har reist, huset for meg selv!

Hat: humøret til storesøster som måtte legge seg 19.15 i dag.. Blæ!

Skrevet

Elsk:

mandagen slutta bedre enn den starta....så øgla her sto dermed opp på " rett bein" i dag.

Hyggelig slabberas hos ei god venninne, fikk nye hekle oppskrifter på FINE " lapper" og ruter, det blir å bestille garn for en liten formue igjen.

Bekkenet har oppført seg sånn tålelig i dag

I morra formiddag blir det tur i varmebasseng, skal være ledsager for noen og det passer meg utmerket akkurat nå :-)

Plusser på fin innspirasjon til dåpskjole, et steg nærmere målet nå, gleder meg til å sette i gang med prosjektet.

Skrevet

Å som jeg hater! Kl. er snart halv elleve og jeg sitter fortsatt utfor rommet til storesøster for at hun skal ta til vett og legge seg..

Hun holder hele huset oppe og jeg skulle nyte kvelden foran tv uten mannen :(

Å gi meg styrke!

Skrevet

Å som jeg hater! Kl. er snart halv elleve og jeg sitter fortsatt utfor rommet til storesøster for at hun skal ta til vett og legge seg..

Å gi meg styrke!

Huff, sånt er frustrerende. Sender en posjon styrke din vei...

Skrevet

Å gi meg styrke!

Huff, sånt er frustrerende. Sender en posjon styrke din vei...

Tusen takk for det! :D Sparer litt til imorgen, om hun eksploderer da også. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...