Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Har en fireåring som for litt under en uke siden kastet opp. Dette varte bare en kveld. Dagen etter fikk barnet høy feber som sank i løpet av dagen. I dagene etter har barnet hatt feber annenhver dag, men det har gitt seg utover kvelden. Fått febernedsettende kun første dagen med feber. Barnet har liten appetitt, men drikker greit. Er blålig under øynene og klager på vondt i hodet og i bena. Likevel er barnet i godt humør, men har et lavere aktivitetsnivå. Sovet litt på dagtid den siste uken og sover godt natten igjennom, men svetter mye. Har selvsagt vært hjemme fra bhg. Bør jeg ta barnet til lege i morgen? Eller skal jeg gi det litt lenger tid? Anonymous poster hash: f2b5e...14f
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Syns det høres ut som skumle symptomer! Ville ikke ventet en dag til. Kom dere til legen.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Ring fastlege/legevakt og hør hva de sier. Tisser hun? Anonymous poster hash: 061d0...e00
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Tusen takk for svar. Barnet tisser og drikker bra med både vann også fått litt brus da. Nå har vi fått legetime kl 11 i dag, men i dag har ikke barnet feber. Men smertene er der og barnet er fortsatt blå under øynene. Gussen og grå ansiktsfarge. Jeg vil ikke være hysterisk, men uansett bedre å gå en gang for mye til lege enn en for lite 😊 Hi Anonymous poster hash: f2b5e...14f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Jeg synes også det var grunn til å ringe lege! Viss du vil må du gjerne skrive hva legen mener "feiler" barnet.. Anonymous poster hash: c4f0d...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå