Gå til innhold

Mammaen og pappaen til min datters venninne skal skilles..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og jenta virker så lei seg nå. Blir fort stille i leken og trenger trøst. Jeg skjønner jo at hun er lei seg. Burde jeg si noe til mammaen? Eller blir det bare å gjøre hennes byrde større. Hun vet jo sikkert at datteren er trist og jeg kan tenke meg at moren (og faren) gjør så godt de kan. 

Anonymous poster hash: dfbe2...46f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du bør si noe.

At de selv sliter er ingen grunn til å overse at barnet sliter.

Anonymous poster hash: 430e6...7e3

Skrevet

Jeg ville vist om det var min datter. Og tips de om fortsatt foreldre- kurset. Burde være obligatorisk for alle som går fra hverandre.

Skrevet

Syns du bør si noe.

At de selv sliter er ingen grunn til å overse at barnet sliter.

Jeg tror på ingen måte at de overser at datteren sliter. De ser det jo helt sikkert selv. Det er oppegående gode foreldre og jeg tror at de helt sikkert gjør det de kan for at datteren skal ha det så bra som mulig.

Anonymous poster hash: dfbe2...46f

Skrevet

Syns du bør si noe.At de selv sliter er ingen grunn til å overse at barnet sliter.Anonymous poster hash: 430e6...7e3

Jeg tror på ingen måte at de overser at datteren sliter. De ser det jo helt sikkert selv. Det er oppegående gode foreldre og jeg tror at de helt sikkert gjør det de kan for at datteren skal ha det så bra som mulig. Anonymous poster hash: dfbe2...46f

Jeg mente ikke at de overså henne, men at du ikke må la vær si noe selv om de sliter selv.;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...