Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Dette er ikke et skryteinnlegg, for meg litt innsikt i om jeg burde slette den eller ei Jeg har selv en ganske stor blogg med 3-5000 lesere daglig, derav litt sponsore og jeg hat siste året vært med i 13 reportasjer i magasin, aviser og gjort noen oppdrag via nettaviser. Jeg har gått hjemme fire år snart med barna i permisjon og litt utdanning. Nå ble jeg ferdig med utdanningen til jul og har begynt å søke jobber. Hvis man søker meg opp på Google kommer jo alt opp, jeg skriver ikke så personlig men litt har det blitt. Det er mest interiør og mat oppskrifter det går i. NÅ VURDERER JEG Å SLETTE DEN, jeg føler jeg har gått den oppmerksomheten og er igrunn veldig lei av henvendelser.. Itilegg til at den tar tid, men jeg tjener penger på den også. Veldig variabelt... Ca 50 000 i året, 4000 i mnd.... Føler jeg stiller svakere på jobbmarkedet samtidig som jeg er litt stilt over suksessen. Hvis jeg sletter den forsvinner jo alt arbeidet jeg har lagt bak, mye tid og mange timer... Hva synes dere om slike blogger, be or delete? Hva skal jeg gjøre Anonymous poster hash: 4e1c4...d30
mylittlecat Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Blogger er gørrkjedelig. Slett! Helt ærlig tenker jeg at de som har interiør-og rosablogger kanskje er litt.... tja, hva skal man si? Dårlig fantasi (alle har lik stil, derav også frykt for å skille seg ut), noen virker litt grunne (rosabloggere, HVOR ER HJERNECELLENE, og hvorfor er de ikke aktive???). Jeg kan og tenke at de har er stort bekreftelsesbohov, og lite å gjøre, pluss at de har helt andre verdier og valg av tidsbruk enn meg. (Det går faktisk an å ha et pent hjem uten å måtte forandre ukentlig, pluss ta bilder av det)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er veldig glad i interiørblogger, så lenge de tilsvarer min stil:) i og med at du har såpass mange lesere, er det sannsynlig at du blir savnet. Synes du skal tenke på hva du vil selv. Trenger ikke du de 4000 i mnd kanskje? Anonymous poster hash: 80e21...0e1
rytme Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Hva slags jobb er det du søker da, siden du tror du stiller svakere pga. bloggen? Jeg kan ikke forestille meg at det skulle være noe negativt, men i noen yrker kanskje det er det? Jeg tenker at interiørbloggere sikkert er ryddige mennesker... At du ikke er redd for å by på deg selv... At du har litt forretningssans....At du er opptatt av fremtoning, det visuelle... Men det er generelt om interørbloggere, din stil og dine personlige innlegg vil jo også påvirke inntrykket tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Hva slags jobb er det du søker da, siden du tror du stiller svakere pga. bloggen? Jeg kan ikke forestille meg at det skulle være noe negativt, men i noen yrker kanskje det er det? Jeg tenker at interiørbloggere sikkert er ryddige mennesker... At du ikke er redd for å by på deg selv... At du har litt forretningssans....At du er opptatt av fremtoning, det visuelle... Men det er generelt om interørbloggere, din stil og dine personlige innlegg vil jo også påvirke inntrykket tenker jeg. Jeg søker visuelle jobber innenfor reklame, markedsføring, ledelse, ikke alt som er innenfor men jobber jeg finner interessange og noen jeg tenker går. Jeg har tidligere utdannet meg innen økonomi men gikk bare ett år itilegg til økonomiske fag på vgs... Det ville jeg ikke drive med så jeg begynte på markedsføring på bi og nå har jeg tatt årsudium på nett i visuell formgjevingsfag og bransje bygging. Dog har alle utdanningene mine gitt meg et fortrinn når det har kommet til "det å blogge" siden jeg har brukt virkemidler jeg har lært... Men føler meg stemplet som en 16-åring som blogger enda jeg er 27 og har igrunn aldri vært rosablogger men en seriøs blogger med høy kvalitet på bilder og innlegg Anonymous poster hash: 4e1c4...d30
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Råder deg til ikke å slette den. Bloggen er ditt varemerke! Bare misunnelige mennesker ber deg om å slette den. Ut ifra hva du sier så er det jo en fin liten biinntekt, noe jeg ville beholdt. Anonymous poster hash: 76e33...57e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Jeg vil si at du burde bruke bloggen i markedsføringen av deg selv Det at du har klart å opparbeide deg mange følgere blr jo telle veldig positivt om du skal jobbe innen reklame, markedsføring etc. Det viser jo bare at du har evne til å se hva "markedet" (i ditt tilfelle interiørinteresserte da...) vil ha. Jeg ville IKKE slettet den - tvert i mot brukt den for å få jobb. Anonymous poster hash: 84863...41e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Jeg personlig liker ikke slike blogger. Men av alle type blogger som finnes så vil jeg vel si dette er en type blogg man ikke trenger å skamme seg over så lenge den faktisk bare ER en interiørblogg. De jeg har sett er jo skikkelig og til dels upersonlige uten radikale meninger. Om du vil slette eller ikke bestemmer du selv. Om du føler den ikke er DEG lengre eller ikke representerer interessene dine lengre forstår jeg at du vil slette. Uansett en slik blogg ville ikke vært negativt om noen søkte på jobb her jeg jobber. Jeg liker at mennesker har en lidenskap og hobby. Anonymous poster hash: 865d9...67d
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Jeg personlig liker ikke slike blogger. Men av alle type blogger som finnes så vil jeg vel si dette er en type blogg man ikke trenger å skamme seg over så lenge den faktisk bare ER en interiørblogg. De jeg har sett er jo skikkelig og til dels upersonlige uten radikale meninger. Om du vil slette eller ikke bestemmer du selv. Om du føler den ikke er DEG lengre eller ikke representerer interessene dine lengre forstår jeg at du vil slette. Uansett en slik blogg ville ikke vært negativt om noen søkte på jobb her jeg jobber. Jeg liker at mennesker har en lidenskap og hobby. Anonymous poster hash: 865d9...67d Takk for svar, vil si at den ER meg ialfall det jeg liker å vise til verden. Jeg har også tenkt at jeg på Evt fremtidig arbeidsplass ikke vil/ønsker å jobbe med de med negativt syn og de vil heller sikkert da ikke ansette meg. Håper å komme inn i en arbeidsplass hvor jeg får være meg selv og bruke det jeg til fordel. Men det er alltid dette MEN hva om hvis at de ikke liker meg (med blogg) og forsåvidt IG, Facebook Anonymous poster hash: 4e1c4...d30
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Interiørblogger er de eneste bloggene jeg klikker innom av og til. Ville ikke slettet den. Verre med rosa blogger *grøss*. Anonymous poster hash: 0bc73...fe3
overlord Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 At du er blogger er èn ting. At du blottlegger for alle potensielle arbeidsgivere at du har svake skriverferdigheter er verre, siden du søker jobber der dette er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå