Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Kan en liten gutt hete det? Anonymous poster hash: ad0ec...88a
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Min gutt heter det, synes navnet er kjempefint Anonymous poster hash: 2473e...62e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Personlig liker jeg ikke navnet, men det er sikkert et greit navn Anonymous poster hash: 2fef1...488
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Fint navn Anonymous poster hash: 6de30...b5c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Tafatt. Intetsigende. Kjedelig Anonymous poster hash: ff567...d56
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Helt greit navn, men litt oppbrukt for meg som jobber i barnehage. Mannen som er engelsk synes det er et merkelig navn... Anonymous poster hash: c14fc...b7f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Helt greit. Veldig populært navn i min generasjon. Mange på min alder som heter det. Det er bare det at jeg syns det er litt kjedelig nettopp fordi jeg vet om så mange som heter det. Og jeg forbinder det kanskje med litt sånne barnslige gutter. Men navnet i seg selv er det ingenting i veien med og ikke så mye brukt i dag Anonymous poster hash: cbdc9...c56
det er berre mordi Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Nydeleg namn. Oldefaren min heitte det:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Fint navn Vurderte det når vi ventet første, men da dukket det opp en liten jente Hun fikk navn etter Oldemoren min, mens oldefaren min het Joakim Anonymous poster hash: c1c12...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå