Gå til innhold

Hva synes dere om Joakim?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en liten gutt hete det?

 

Anonymous poster hash: ad0ec...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt heter det, synes navnet er kjempefint :)



Anonymous poster hash: 2473e...62e
Skrevet

Personlig liker jeg ikke navnet, men det er sikkert et greit navn



Anonymous poster hash: 2fef1...488
Skrevet

Fint navn :)



Anonymous poster hash: 6de30...b5c
Skrevet

Tafatt. Intetsigende. Kjedelig

 

Anonymous poster hash: ff567...d56

Skrevet

Helt greit navn, men litt oppbrukt for meg som jobber i barnehage. Mannen som er engelsk synes det er et merkelig navn...



Anonymous poster hash: c14fc...b7f
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint :)

Skrevet

Helt greit. Veldig populært navn i min generasjon. Mange på min alder som heter det. Det er bare det at jeg syns det er litt kjedelig nettopp fordi jeg vet om så mange som heter det.  Og jeg forbinder det kanskje med litt sånne barnslige gutter.     Men navnet i seg selv er det ingenting i veien med og ikke så mye brukt i dag :)



Anonymous poster hash: cbdc9...c56
Skrevet

Nydeleg namn. Oldefaren min heitte det:)

Skrevet

Kjempe fint :)

Skrevet

Fint navn :) Vurderte det når vi ventet første, men da dukket det opp en liten jente :) Hun fikk navn etter Oldemoren min, mens oldefaren min het Joakim :)

 

Anonymous poster hash: c1c12...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...