Gå til innhold

Jeg vil til syyyyyyden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrejessus som jeg savner sol og varme akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest Fru Banderas
Skrevet

Sydentøsen her.

Svarer gratis på alle praktiske spørsmål den neste timen!

Skrevet

Har ikke vært den beste vinteren her på Lanzarotesyden, men i dag har tilogmed jeg gått i singlet, og naboene har badet (gærne turister). Ser ut som våren er underveis.

Kom hit! Jeg spanderer kaffe og nyttig info ;)

Skrevet

Jeg vil på weekend! Husmorsferie, eller hva det kalles :D  Uten mann og barn om noen ikke var med på den..

Kanskje jeg skulle hevet vogna på bilen og reist bort? Hadde vært greit til det ble mørkt og jeg ble redd.. :o

Skrevet

Jeg vil på weekend! Husmorsferie, eller hva det kalles :D  Uten mann og barn om noen ikke var med på den..

Kanskje jeg skulle hevet vogna på bilen og reist bort? Hadde vært greit til det ble mørkt og jeg ble redd.. :o

Seriøst, jeg er med jeg!

Vi kan få med de to andre desperate husmødrene her, og kjøre ned på en campingplass eller noe, eller opp til et av fiskevanna her, og så kan vi lage oss god mat og sitte og pimpe noe med sprit og bobler i! :) Vedder på de er med de og. ;)

Jeg trenger dessuten å øve på å være litt borte fra mini her, skal på langweekend med jobben i september, så da hadde det ikke vært dumt å ta det gradvis. Så om du er klar, er jeg klar. Iallefall snart, når været er litt bedre. :D

Skrevet

Seriøst? Jeg er klar med en gang jeg :D

Finn en helg du da :)

Skrevet

Seriøst? Jeg er klar med en gang jeg :D

Finn en helg du da :)

Fredag 8., eller noe sånt? ;)

Kan reise ned på ettermiddagen, og så hjem igjen på formiddagen, så blir det en myk første gang for meg og mini? :P

Kan høre med disse andre to. :)

Skrevet

Mener du ned på fredag ettermiddag og hjem på lørdag formiddag? Eller søndag formiddag? For den 8. mars er en lørdag i min kalender hehe :D

Har plass til 5 i bilen min.

Skrevet

Jada har plass til 5 i bilen min, så det går fint :) 

Tenker du campingplass da?

Skrevet

Jada har plass til 5 i bilen min, så det går fint :)

Tenker du campingplass da?

Mjah, det er vel det samme, som regel er det vel lov å rigge seg til de fleste steder? Må være litt utenfor allfarvei da, ved stranda eller oppover ved vannene her. SÅ vi får fred og kan prate skit uten tilhørere! ;)

Ooog, det må nesten bli med en natt om gangen nå i starten, så enten fra fredags ettermiddag til lørdags formiddag, eller lør/søn på samme vis ;)

Skrevet

Ok :)   Det enkleste er jo å koble seg til strøm. Da kan man ha på lys og varme forutenom å bruke gass. Det er greit å spe på litt med en varmeovn når det kjølner om nettene. Og varmtvannet er best på strøm. Gidder ikke dra på noe aggregat om man skal kunne prate med hverandre :P

Ja vi kan starte med en natt, går helt fint det :)

Det er 1 dobbelseng, 2 køyer og 1 1/2 sitteplass som kan legges ned. Vet ikke om jeg vil anbefale noen av oss å ligge i overkøya :o

Skrevet

Men da tar vi en av campingplassene da- det er jo ikke så langt hjemmefra, så mannen kan hente meg om det er full krise i heimen. ;)

Soving finner vi utav, det er jo ikke sikkert alle får barnevakt her heller. :P

Men da sender jeg melding rundt forbi, så ser vi interessen. Hvis ikke er jeg uansett med jeg! :D

Skrevet

Det blir knallgøy :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...