Gå til innhold

Truer med namsmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en inkassosak som er oversendt namsmann. Ja jeg har fått masse brev og heller ikke svart på brevet fra forliksrådet. Idiotisk kan man trygt kalle det. Er det flere her som har fått brev fra namsmannen ? Min sak gjelder en gammel strømregning som nå har vokst til 15000. Hjelpes.

Anonymous poster hash: b1143...433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har saken vært i forliksrådet?

Anonymous poster hash: 1f7aa...23a
Skrevet

Hva med å kontakte enten inkassobyrået, forliksrådet eller namsmannen før det går enda lenger?

Skrevet

Da får du betale regningen din.

Trodde du at du skulle få det gratis?

Anonymous poster hash: 50d2b...4d1
Skrevet

Hvus du ikke betaler går det til trekk i lønn eller trygd. Rmelg pinlig hvis du er i jobb. Mannen min er aebeidsgiver, jeg jobber for ham med bla lønnsutbetalnger ol og får desverre innsyn i den slags, det gir et svært negativt bilde av den ansatte å ha trekk i lønn. Man blir skeptisk. Er du jobbsøker så vær klar over at enkelte arbeidsgivere krever krefittsjekk. For ikke å glemme alt annet, mobilab. lån osv.... Betal så fort som mulig, u det minste be om betalings avtale.

Anonymous poster hash: e2eb7...3c4

Skrevet

Da går det i retten. Ganske ufarlig det og, da får du et brev du må fylle ut blant annet inntekt, utgifter og hvor mye du tror du klarer å betale ned i mnd. Samt hva du har av verdi (bil, hus) som de tar pant i.Så får du et brev tilbake fra namsmannen om hvor mye du blir trukket i mnd. Dette blir automatisk trukket før det i det hele tatt kommer på kontoen din hver mnd. Og du får naturligvis betalingsanmerkning.

Anonymous poster hash: ab96d...ef8

Skrevet

Hvus du ikke betaler går det til trekk i lønn eller trygd. Rmelg pinlig hvis du er i jobb. Mannen min er aebeidsgiver, jeg jobber for ham med bla lønnsutbetalnger ol og får desverre innsyn i den slags, det gir et svært negativt bilde av den ansatte å ha trekk i lønn. Man blir skeptisk. Er du jobbsøker så vær klar over at enkelte arbeidsgivere krever krefittsjekk. For ikke å glemme alt annet, mobilab. lån osv.... Betal så fort som mulig, u det minste be om betalings avtale. Anonymous poster hash: e2eb7...3c4

Beklager tastefeil, uvant å skrive på mobil.

Anonymous poster hash: e2eb7...3c4

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis bare trekk i lønn. Er det strømregning kan de stenge strømmen din.

Anonymous poster hash: 1f7aa...23a
Skrevet

Jada vet alt det her. Jobber på lønningskontor selv. Spørsmålet var om det fantes flere som hadde rotet det til for seg selv? Regningen er betalt så saken er snart ute av verden.

HI

Anonymous poster hash: b1143...433

Skrevet

Ja, jeg har selv rotet det til. Har en sak på 50 000,- og blir trukket 1500,- hver mnd. Dritt, men hadde ikke sjans til å klare å betale det så..

Anonymous poster hash: ab96d...ef8

• 4 år senere...
Skrevet

Kommer dere til meg Namsmannen så lover jeg dere at dere skal få et helvete uten like  og må betale med renter  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...